Seo

5 ويژگي مديران موفق

اغلب ما اعتقاد داريم كه بعضي ويژگي ها وجه مشخصه مديران خوب است؛ به عنوان مثال ترسيم چشم اندازي مشخص و واقع گرايانه براي سازمان تحت مديريت خود. اين نمونه و مواردي مانند آن ويژگي هايي است كه بسيار مشخص و واضح هستند. ولي يك مدير موفق قطعا از ويژگي هاي بسيار ديگري برخوردار است. در بحث هاي مديريتي ثابت شده است كه تمامي مديران موفق داراي پنج ويژگي هستند كه در ادامه به معرفي آنها خواهيم پرداخت.

 

1. پايبندي به تعهدات

بيخيالي بيماري است كه مي تواند سد راه موفقيت مديران باشد.مديران موفق آموخته اند كه به هيچوجه نبايد به تعهدات خود پشت پا بزنند . تجربه به آنها آموخته است كه بايد براي پايبندي به قول و حرف خود تمامي راه هاي ممكن را بيازمايند. مدير موفق كاملا به اين موضوع واقف است كه پايبندي او به تعهداتش، احترام كارمندان و وفادري آنها به سازمان را به همراه دارد.

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

2. قاطعيت در تصميم

مديران موفق، با تكيه بر تجربيات خود، مهارتي بي نظير در روند اخذ تصميم دارند؛ از تصميمات بسيار كوچك، مانند لباسي كه مي خواهند بپوشند، تا تصميمات بسيار بزرگ مانند گام هايي كه در انجام يك پروژه كلان بايد برداشته شود. مديران برجسته مي دانند كه گرچه نتيجه كار از اهميت خاصي برخوردار است، اعتقاد و باوري كه كارمندان به تصميمات اخذ شده توسط آنها دارند از بيشترين اهميت برخوردار است. اينگونه مديران در طي زمان مي آموزند كه اگر شخصاً به تصميم گيري هاي خود ايمان داشته باشند، اين حس اعتماد و باور در ديگران نيز شكل مي گيرد.

3. پيروي از مديران برتر

مديران موفق همواره مديراني هستند كه در مسير خود به سوي موقعيت فعلي نگاهي به نحوه مديريت مديران موفق داشته اند. تجاربي كه اين افراد با پيروي از ساير مديران و ابراز حس وفاداري به آنها كسب كرده اند، به آنها امكان مي دهد حس سايرين را در هنگام كار كردن با مديري با مشخصات خود درك كنند. مديران موفق به عملكرد خود در موقعيت هاي گوناگون واقفند و به خوبي مي دانند چه زماني بايد بيشتر در دسترس كارمندان باشند و ارتباطات خود را با كارمندان چگونه شكل دهند كه بيشترين نتيجه مورد نظر را كسب كنند.

4. جستجوگر

يكي از نقاط ضعف كارمندان معمولي اين است كه در جستجوي موقعيت هاي احتمالي نيستند. مديران موفق در مسير پيشرفت خود به اين رتبه، سعي كرده اند بيش از توان خود تلاش كنند و بارها و بارها با تصاحب به موقع فرصت ها مسير را سريعتر پيموده اند. مديران موفق مي دانند كه با تلاش بيشتر، امكان يادگيري و كسب مهارت و دانش افزايش مي يابد كه به نوبه خود مديريت عقلاني و منطبق بر دانش و تجربه را امكانپذير مي كند.

5. انتقال تجارب و دانسته ها

هرگز افراد بزرگ و موفق منجمله مديران موفق به تنهايي به جايگاهي كه دارند دست نيافته اند. انتقال دانش و تجارب به كارمندان جوان تر يكي از با ارزش ترين اقداماتي است كه مديران موفق انجام مي دهند. مديران موفق براي كارمندان خود نمونه اي متعالي از چهره واقعي يك كارمند جوياي نام و موقعيت هاي بالاتر هستند.

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۵۵ توسط:پدرام موضوع:

بازاريابي محتوا

با توجه به تحقيقات گسترده ايي كه صورت گرفته ، نزديك به ۴۰۰ شركت بازاريابي حرفه اي راه خود را از سمت بازاريابي هايي مثل b2b و ديگر نوع بازاريابي موجود ، به سمت بازاريابي محتوا كج كرده اند ، در حال حاضر استخدام بازاريابان محتوا در اين شركت ها ، بازاري داغ را به راه انداخته است ، اين موضوع ، دليلي محكم براي پر اهميت بودن محتوا مي باشد .

زماني كه صحبت از بازاريابي اينترنتي در بين محافل مي شود ، بازاريابي محتوا جايگاهي ويژه اي كسب كرده است ، حتي جايگاهي فراتر از بازاريابي با موتورهاي جستجو . امروزه مهمترين روش بازاريابي الكترونيكي، بازاريابي محتوا نام گرفته است.

اما آيا واقعا مي دانيد بازاريابي محتوا به چه معناست؟

به درج محتواي تازه ، منحصر به فرد و بروز ، و منتشر كردن آن در وبلاگ ها و وب سايت ها ، بازاريابي اينترنتي مي گويند ، البته درج محتواي منحصر به فرد هم ميتواند آسان باشد و هم سخت ، ولي بستگي به دانش و تجربه شما دارد كه بتوانيد مشتريان خود را با استفاده از مطالب منحصر به فرد ، جذب نمائيد! .

طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايتarticle_image_one_160.jpg

هم اكنون ۸۲ درصد شركت هاي حرفه اي بازار يابي اينترنتي در حال استخدام ، بازاريابان محتوا مي باشند . امروزه بازاريابي محتوا در صدر جدول بازاريابي و به ترتيب بازاريابي موتورهاي جستجو ، روابط عمومي و پيام هاي بازرگاني در صدا و سيما در رتبه هاي بعدي قرار دارند. اين را هم فراموش نكنيد كه امروزه شركت هاي بازاريابي ، يك سوم ، بدوجه مالي خود را به بازاريابي محتوا اختصاص داده اند.

بازاريابي محتوا از چندين وجه بسيار حائز اهميت مي باشند:

  • باعث افزايش فروش بيشتر مي شوند
  • نام تجاري شما ، شهرت زيادي را كسب خواهد كرد
  • و باعث بهبود در نتايج موتورهاي جستجو و بنابراين افزايش ترافيك سايت مي شود.

نتيجه گيري :
بازاريابي محتوا امروزه سهم بسيار مهمي در رقابت بين بازاريابان كسب كرده است ، همچنين نشر محتواي منحصر به فرد و اشتراك گذاري آن براي همگان باعث شهرت عنوان تجاري شما مي شود.

طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۵۹ توسط:پدرام موضوع:

5 خصيصه تيم هاي با راندمان بالا در گوگل

بخش منابع انساني گوگل چند وقت پيش در رابطه با موضوعي با يك تضاد مواجه شد. اين بخش نيز مثل اغلب سازمان هاي منابع انساني به استخدام افراد مي پرداخت، باعث پيشرفت آنها مي شد، و عملكردشان را ارزيابي مي كرد. با اين وجود، هر كاري كه در گوگل انجام مي شود به صورت تيمي است. «اين شد كه به اين فكر افتاديم كه اگر حداقل بخشي از خدماتمان را در سطح تيمي انجام دهيم چه منافعي براي بخش ما خواهد داشت؟».

 

اين صحبت برايان ول، مدير بخش ارزيابي كاركنان گوگل در كنفرانسي به همين نام در فيلادلفياي آمريكاست. هدفي كه او و همكارانش به آن دست پيدا كرده بودند ماهيتاً بزرگ، پر مخاطره و جسورانه بود. آينده اي كه اين گروه از كاركنان بخش منابع انساني گوگل متصور شده بودند اين بود كه بتوانند رهبران را راهنمايي كنند براي شروع پروژه هاي مختلف دقيقاً چه نوع تيمي گرد هم بياورند؛ چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ نوع افراد. ول گفت راهنمايي هاي آنان مي توانست چيزي شبيه به اين باشد: «شما به يك برونگرا نياز خواهيد داشت تا انگيزه و هيجان تيم را بالا نگه دارد. دو فرد ريزبين مي خواهيد تا اطمينان حاصل كنيم به جزئيات توجه كافي مي شود. سه زن و دو مرد لازم داريد تا تنوع لازم حفظ شود. بهتر است ظرف ۶ ماه اول آنها را در كنار يكديگر نگه داريد، سپس ظرف ۶ ماه بعدي آنها را در دفاتر گوناگون پخش كنيد».

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

بخش مذكور سپس مي توانست پروفايل كارمندان گوگل كه با نيازمندي هاي رهبر مورد نظر همخواني داشتند را در اختيار آنان قرار دهد. ول در اين باره گفته است: «به اين ترتيب كافي است مهره هاي مناسب براي پر كردن اين جايگاه ها را پيدا كنيم تا تيمي اثربخش تشكيل شود». اما چنين اتفاقي روي نداد. اين گروه ۱۸۰ تيم را در بخش هاي فروش و مهندسي شركت گوگل مورد بررسي قرار داد و صدها مصاحبه برگزار كرد. اما چيزي كه دستگيرش شد اين بود كه ويژگي هاي فردي هر يك از اعضاي تيم، تأثير چنداني روي عملكرد تيم ها ندارد. نكته ي با اهميت، پويايي كلي خود تيم است. در نتيجه، به گفته ي ول، تأكيد بايد به جاي پيدا كردن نيرو براي تيم هاي مختلف، روي آموزش اعضاي تيم ها براي كار كردن در كنار يكديگر باشد. ول در ادامه به توصيف آن نوع پويايي كه باعث تمايز تيم هاي اثربخش گوگل از ساير تيم ها مي شود پرداخت. اين ويژگي ها به ترتيب اهميت عبارت اند از:

1- امنيت رواني

اعضاي تيم ها احساس آسيب پذيري نكنند و اين را بدانند كه ايده ها و نظراتشان محترم شمرده و در نظر گرفته مي شود، حتي اگر با نظرات ديگر اعضاي تيم در تضاد باشند.

2- اعتماد پذيري

اعضاي تيم اطمينان داشته باشند همكارانشان وظايف محوله ي خود را در زمان مقرر انجام مي دهند.

3- ساختار و شفافيت

اعضاي تيم نقش هاي خود و ديگران را در كنار اهداف كلي تيم بدانند و درك كنند.

4- معنا

اعضاي گروه احساس كنند آنچه كه رويش كار مي كنند براي هر كدامشان در سطح شخصي نيز مهم است.

5- تأثير

اعضاي تيم اعتقاد داشته باشند كاري كه انجام مي دهند تأثير مثبتي روي سازمان خود و جهان اطرافشان دارد.

به گفته ي ول، داده ها نشان مي دهند امنيت رواني مسئله اي حياتي است. عملكرد آن دسته از تيم هاي فروش گوگل كه از بالاترين سطح امنيت رواني برخوردار بوده اند به طور متوسط تا ۱۷ درصد از هدفگذاري شان بيشتر بوده است. اما عملكرد تيم هايي كه پايين ترين سطح امنيت رواني را داشته اند، به طور متوسط تا ۱۹ درصد ضعيف تر از اين هدفگذاري بوده است.

يك درس ديگر: اثربخشي تيم هايي كه از لحاظ اعتماد پذيري اوضاع بسيار خوبي داشتند در عمل به واسطه ي مشكلات ساختاري از لحاظ تعريف نقش ها و هدف ها با مشكل مواجه مي شدند. اما از طرف ديگر، تيم هايي كه اعتماد پذيري پايين تري داشته اند، از ساختار و شفافيت بهره ي بسياري برده اند. اين اطلاعات براي تيم هاي جديد، يعني تيم هايي كه اعضاي آنها هنوز نمي دانند روي چه كساني مي توانند حساب كنند بسيار مفيد است. ول از مخاطبان خود خواست در شركت هاي خودشان دست به آزمايش بزنند. او مي گويد تحقيقات آكادميك در محيط هاي تيمي تر و تميز انجام مي شوند. ترجيح او اين است كه اين آزمايشات در شلوغيِ سازمان هاي زنده و مشغول فعاليت انجام شوند.

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۷:۳۰ توسط:پدرام موضوع:

7 نكته در تبديل وب سايت به يك برند​

در اين مقاله روش هاي بيان شده است كه مي توانيد براي سايت خود برند سازي نمائيد. ما اينجا اصول ابتدايي اين قضيه را بيان خواهيم نمود . برندينگ براي هر كمپاني بسيار ضروري مي باشد.

استراتژي برندينگ هم مي تواند باعث باعث شكست كمپاني شما و هم باعث شهرت شما شود ، در انتخاب آن بايد دقت نمود ، اما برندينگ فقط به يك كمپاني محدود نمي شود ، بلكه حتي مي توان يك سايت را نيز به برندي بزرگ تبديل كرد .

نام دامنه
در انتخاب نام دامنه سايت خود ، دقت لازم را داشته باشيد ، سعي كنيد دامنه اي را انتخاب كنيد كه همنام برند شما باشد.

تكرار پذيري
سعي كنيد در طراحي هاي تبليغاتي خود تكرار پذير باشيد ، به عنوان مثال ، سعي كنيد لوگوي سايت خود را در تمام صفحات سايت به نمايش قرار دهيد ، شعار تبليغاتي خود را در صفحات مختلف تكرار كنيد ، اين كار باعث مي شود نام سايت شما و لوگوي سايت شما همواره در ذهن مخاطبان باقي بماند .

ايجاد امضاء براي سايت
سعي كنيد يك امضاي براي ايميل هاي خود طراحي كنيد ، در اين صورت هر زمان كه شما ايميلي را به كاربران و مخاطبان خود ارسال نمائيد ، اين امضا در آخر ايميل قابل نمايش مي باشد.

طراحي صفحات تشكر
شما حتما در سايت خود ، فرم تماس با ما ، و يا فرم هاي ديگري براي نظرخواهي كاربران داريد ، سعي كنيد امكاني را فراهم آوريد كه پس از پر كردن فرم توسط مخاطبان ، يك پيغام تشكر از طرف شما براي آنها نمايش داده شود

انتشار كتاب الكترونيك
سعي كنيد يك كتاب الكترونيك كه معمولا آموزش مي باشد را تاليف نمائيد و آن را به صورت رايگان در اختيار همگان قرار دهيد ، اين كار باعث محبوبيت سايت شما مي شود

پست مهمان
امكاني را در سايت خود فراهم آوريد كه كاربران بتوانند در سايت شما نيز نويسندگي كنند كه به اين عمل اصطلاحا پست مهمان گفته مي شود ، انجام اين كار باعث جذب مخاطبان خواهد شد.

ارسال پاسخ خودكار (Auto responders)
در ايميل خود قابليت ارسال خودكار پاسخ رو فعال كنيد ، در اين صورت اگر كاربري به شما ايميلي را ارسال كند ، به عنوان مثال يك پاسخ خودكار براي او ارسال مي شود ، اين پاسخ خودكار معمولا تشكر و رسيدن ايميل به شما را نمايش مي دهد.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۲۶ توسط:پدرام موضوع:

7 كليد ارتقا ي هوش احساسي

كتاب ها و مقالات بسياري به ارتباط بين هوش احساسي افراد و ميزان موفقيت آن ها پرداخته اند. كاركنان شاداب شركت هاي موفق را به وجود مي آورند.هوش احساسي مجموعه مهارت هايي شامل حس عام و كلي تا حساسيت هاي خاص است كه توانايي شما براي درك خودتان، مديريت ارتباطات و تطابق با شرايط مختلف را افزايش مي دهد. آيا روشي براي ارزيابي هوش احساسي در سطح سازماني وجود دارد؟ مطمئنا وجود دارد.

 

 

وقتي مديران تجربه شخصي كارمندان را درنظر مي گيرند، هوش احساسي بالاي شركتشان را نشان مي دهند. مثلا اينكه كارمندان نسبت به كار خود، تيم مديريتي خود و روند كسب و كار چه احساسي دارند و راجع به آن چگونه مي انديشند. هرچه هوش احساسي سازمان بيشتر شود، سودآوري بيشتر مي شود. امروزه تعداد زناني كه كار مي كنند به تعداد مردان نزديك شده است. نيروي كار نيز رفته رفته سالخورده مي شود. بسياري از والدين شاغل زمان كافي براي گذراندن وقت با فرزندان خود در اختيار ندارند. شركت ها بايد روش مواجهه با اين موارد و ساير واقعيت هاي در حال تغيير” را ياد بگيرند. آن ها بايد با كارمندان خود، برخوردي عادلانه داشته باشند، آنان را به رسميت بشناسند و محيط كار لذت بخش و دوستانه اي ايجاد كنند.اگر به عنوان مدير نسبت به كار خود باانگيزه و پرشور باشيد، كارمندانتان به اين موضوع پي مي برند. مديريت با نمونه بودن خودتان براي كارمندان، هنوز هم يكي از بهترين روش هاي ايجاد انگيزه در افراد است. اغلب سرپرستاني كه در ارزيابي هوش احساسي، امتيازات بالايي به دست مي آورند، به فوايد مثبت بهبود مداوم فردي ايمان دارند و همواره فرصت هايي ايجاد مي كنند تا كاركنان به يادگيري بپردازند.

هفت كليد زير در ايجاد سازماني با هوش احساسي به شما كمك مي كنند:

كليد ۱: افراد توانمندي استخدام كنيد كه به كار خود عشق مي ورزند و روش هاي پيشرفت را به آن ها نشان دهيد.

آيا عشق ورزيدن به كارتان، شما را به عضو بهتري در تيم تبديل مي كند؟ تحقيقات مختلف از جمله يك مطالعه ۸ ساله نشان مي دهد رضايت كاركنان و نوع احساس آن ها نسبت به ميزان حقوق دريافتي و امنيت شغلي، مسقيما بر سودآوري شركت اثر مي گذارد. سازمان هايي كه نظرات كارمندان را در تصميمات كسب و كار لحاظ مي كنند، سود مالي پايداري دارند. عناصر رضايت و پاداش شغلي، انعطاف برنامه كار، ارتباطات در محيط كار و فرصت هاي پيشرفت، همه در تعهد احساسي كارمندان به شركت نقش دارند. رفتار منفي مديران يا همكاران مي تواند احساس شادماني فرد از كار خود را از بين ببرد. محيطي ايجاد كنيد كه كارمندان بتوانند در مورد آرزوهاي شغلي خود آزادانه با سرپرستان خود گفتگو كنند. همواره فرصت هايي براي يادگيري ايجاد كنيد. حتي شركت هاي كوچك تر مي توانند با ارائه مسئوليت هاي خاص، اختيارات بيشتر و افزايش حقوق، اشتياق يك كارمند به پيشرفت را ارضا كنند. عملكردها را مرتبا ارزيابي كنيد تا هركس همواره در جاي خود باشد. در حالت ايده آل، همه كارمندان بيانيه ماموريت شركت را مي دانند. با اين وجود، اگر كاري كه افراد شما انجام مي دهند، كاملا ترغيب كننده و لذت بخش نيست، براي پر بار تر كردن زندگي شغلي آن ها روش هاي ديگري بيابيد. براي مثال، شركت شما مي تواند دليلي بيابد و كاركنان را تشويق كند تا با انجام كار داوطلبانه همراه با حقوق در روزهاي خاص، با جامعه ارتباط برقرار كنند.

article_image_one_166.jpg

كليد ۲: تيم هايي قدرتمند با اهدافي مشترك و پايدار بسازيد.

سازمان ها ديگر نمي توانند انتظار داشته باشند يك يا دو متخصص حرفه اي همه كارهاي آن ها را انجام دهند. شركت ها هر روز بيشتر و بيشتر براي دستيابي به اهداف خود بر تلاش هاي تيمي تكيه مي كنند. بنابراين، ايجاد ارتباطات سازنده به نفع شركت شماست. به كارمندان خود نحوه سهيم شدن در موفقيت شركت را نشان دهيد. آن ها را در موفقيت پروژه ها سهيم كنيد و به آن ها انگيزه دهيد تا نهايت تلاش خود را انجام دهند. با پرسيدن ميزان بهره وري كارمندان از آن ها و نظر آن ها نسبت به كارايي كل تيم، موفقيت تيم را تحليل كنيد. آيا بعضي افراد براي بيان احساسات و عقايد خود معذب هستند؟ رهبران گروه بايد روش هايي بيابند تا همه شركت كنندگان در بحث مشاركت كنند و مباحثات و مكالمات آزاد را تشويق كنند. نحوه هم سويي اهداف فردي كاركنان با تلاش هاي تيم را مشخص كنيد. قوانيني وضع كنيد تامشكلات مربوط به مكالمات و اختلاف نظرها حل شوند.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت

كليد ۳: كارهاي بيش از اندازه (يا كمتر از حد معمول) به افراد واگذار نكنيد.

واگذاري مقادير مناسب كار به كارمندان بسيار حياتي است. مسئوليت هاي غير واقع گرايانه، ميزان استرس آن ها را افزايش مي دهد. در نتيجه، ممكن است اشتباهات بيشتري مرتكب شوند و با مديران و همكاران خود رفتار خصومت آميزي داشته باشند. كار بيش از حد با تحميل هزينه هاي درماني و غيبت هاي زياد بر سازمان شما اثر مي گذارد. اين موضوع باعث مي شود كارمندان علاقه اي به پيشرفت نداشته باشند و بهترين افراد شما خسته و بي انگيزه شوند. اغلب، تصور كارمند از ميزان كار قابل انجام، متفاوت از تصور مدير است. در حقيقت، بسياري از كارمندان متخصص” كه مهارت هاي تخصصي و تحصيلات بالاتري دارند، احساس مي كنند نمي توانند از عهده توقعات شغلي خود برآيند. اين روند نشان مي دهد كه ممكن است شركت ها انتظارات نامعقولي از اين متخصصان داشته باشند. و بر خلاف تصور شما، كارمندان شركت هاي بزرگ نسبت به كاركنان كسب و كارهاي متوسط يا كوچك، براي انجام كارهاي خود با مشكلات بيشتري دست به گريبان هستند.جيم بالسيلي مدير ارشد اجرايي شركتي كه بلك بري را طراحي كرد مي گويد: تكنولوژي به متخصصان اين امكان را مي دهد كه زمان بيشتري را در خانه بگذرانند. با اين وجود، طرفداران پروژه خانواده و كار، كه يك گروه تحقيقاتي هستند و اثرات كار بر زندگي خانوادگي را بررسي مي كنند، بر اين باورند كه تلفن همراه، ايميل، زنگ هاي هشدار دهنده و ساير وسايل، مرزهاي بين ساعات كار و ساعات استراحت در خانه را از بين برده اند. با مذاكره در مورد برنامه ها و مهلت هاي مناسب و عادلانه، از غرق كردن كارمندان در حجم انبوهي از كارها اجتناب كنيد .براي دوره هاي زماني شلوغ و پركار ، كارمنداني موقتي استخدام كنيد. برنامه هايي انعطاف پذير داشته باشيد تا به افراد در ايجاد تعادل ميان زندگي و كارشان كمك كند.

كليد ۴: به افراد عادلانه پاداش دهيد

كارمندان شما مي دانند همكارانشان چه كاري انجام مي دهند و درآمد افرادي با شغل هاي مشابه شغل آن هاچقدر است. افراد به دريافت پاداش عادلانه اهميت بيشتري مي دهند تا به اينكه در كل حقوقشان چقدر است. تصوري كه كارمندان از ميزان دستمزد خود دارند، احساسات آن ها درباره سرپرستان را شكل مي دهد، بر ميزان توجه و حضور آن ها تاثير مي گذارد و ميزان تعهد آن ها به شغل و شركت را مشخص مي كند. ساير جنبه هاي پاداش مثل مزايا، انعطاف پذيري، فرصت هاي يادگيري و ساير موارد تشويقي نيز بر عملكرد كاركنان تاثير مي گذارد. با بررسي بي طرفانه عملكردها، دستمزدها را افزايش دهيد تا كارمندان بدانند قدردان آن ها هستيد و به اهداف خود دست يافته اند. در غير اينصورت، آن ها به پرداخت ها (دستمزد و پاداش)به عنوان تنها معيار عملكرد خود نگاه مي كنند. پاداش هارا با دستاوردهاي آن ها متناسب كنيد.

كليد ۵: اطمينان حاصل كنيد مديران توانايي مديريت دارند.

مهم ترين دليل افرادي كه كار خود را ترك مي كنند، نارضايتي از رئيس است، بنابراين، مديران مي توانند با افزايش هوش احساسي، نرخ جابجايي در شركت را كاهش دهند. درواقع، هرچه نقش مديريتي يك فرد پررنگ تر باشد، مهارت هوش احساسي او براي شكل دهي فرهنگ سازماني مهم تر است. وقتي كارمندان مي بينند به راحتي به مديران خود دسترسي دارند، اعتمادشان بيشتر مي شود و به مذاكرات آزادانه علاقمندتر مي شوند. با استفاده از روش هاي منسوخ مديريتي دستور و كنترل افراد را با خود بيگانه نكنيد، به جاي آن، به دنبال رهبري نظارتي باشيد. احساسات خود را بشناسيد، بهترين قابليت ها و محدوديت هاي خود را تشخيص دهيد و ياد بگيريد چگونه به موارد مختلف كارمندان بپردازيد. اگر مي خواهيد درباره ادراك كارمندان از خودتان مطالبي بدانيد، از فرد سومي كه كاملا بي طرف است بخواهيد با آن ها جلسه اي بگذارد. شخص تسهيل گر بايد در مكالمات بر مواردي تمركز كند كه كاركنان مي خواهند متوقف شود، آغاز شود يا ادامه يابد.

كليد ۶: با مردم با احترام رفتار كرده و استعدادهاي منحصر به فرد آن ها را تقويت كنيد.

تبعيض در سازمان مي تواند به بهره وري، شهرت و سود شركت صدمه بزند. در سال هاي اخير، كسب و كارها مقادير عظيمي پول را بر سر شكايات انجام شده از تبعيض ها از دست داده اند. تنوع افراد مي تواند اثري قوي بر تيم بگذارد و عملكرد كلي را بهبود ببخشد. از طرف ديگر، بعضي مطالعات نشان مي دهند كه اين موضوع مي تواند يكپارچگي را كه عنصري حياتي در موفقيت شركت به حساب مي آيد، كاهش دهد. با اين وجود، با كمك به اعضاء در ايجاد و گسترش همدلي كه مهارتي احساسي است و افراد را قادر مي سازد تا نسبت به تنوعات فرهنگي حساسيت بيشتري نشان دهند، مي توانيد انسجام و همبستگي را در هر تيمي افزايش دهيد. ياد بگيريد در محل كار خود به تفاوت ها احترام بگذاريد. به ياد داشته باشيد كه با وجود سابقه متفاوت، شما و همكارانتان منافع مشتركي داريد. همه شما مي خواهيد با افرادي كار كنيد كه براي كارتان ارزش قائلند و مي خواهيد يك فرهنگ كاري ايجاد كنيد كه ارتباطات مثبت و مهم تر از همه برخورد عادلانه را تقويت كند. يك سياست بدون تبعيضي در شركت خود بكار گيريد تا نشان دهيد سازمان شما براي تنوع و تفاوت ها ارزش قائل است.

كليد ۷: فعالانه پاسخگو باشيد…تا در قلب و فكر افرادتان جاي داشته باشيد.

شركت ها هر ساله مبالغ بيشتر و بيشتري صرف آموزش كارمندان مي كنند. رهبران شركت ها مي دانند ايجاد فرصت هايي براي آموزش مرتبط با مشاغل، عملكرد كلي كسب و كار را بهبود مي بخشد. تعداد سازمان هاي يادگيرنده” در حال افزايش است. مديران اجرايي افراد را تشويق مي كنند تا به روش هاي جديد حل مشكلات بينديشند و عملكرد و سازگاري خود را ارتقا دهند. اين سازمان هاي يادگيرنده افراد را ترغيب مي كنند به دنبال مدل هاي ذهني” خاص يا افكار مشخصي درباره چگونگي موضوعات باشند. كاركناني كه به چنين درجه اي از خود آگاهي مي رسند، اغلب مهارت هاي احساسي خود را نيز ارتقا مي دهند. يكپارچگي از سطوح عالي سازمان آغاز مي شود، بنابراين، مديران بايد اصول شركت را رعايت كنند. تلاش هاي كارمندان خود را به اهداف شركت پيوند دهيد، چارت پيشرفت شركت به سوي اهداف را، طراحي كرده و مثبت گرايي را تشويق كنيد.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۶:۵۱ توسط:پدرام موضوع:

3 نكته درباره طراحي كارت ويزيت

شما بايد كارتي را انتخاب كنيد كه براي تجارت و شخصيت صنعت شما مناسب باشد.كارت شما بايد تصويري حرفه اي را به ديگران نشان دهد كه به راحتي در ذهنش باقي بماند. كارت ويزيت بايد تاثير اوليه خوبي بر شركت شما باقي بگذارد. در واقع اين كارت كوچك مي تواند تأثيري مانند پوشيدن لباس مناسب و ظاهر حرفه اي شما داشته باشد.

كارت هاي ويزيت بخشي مهم از هر نوع برنامه ريزي بازاريابي حرفه اي است. با توجه به اندازه و هزينه كم و يا بالاي آن اين ابزار از تجارت را مي توان يكي از قوي ترين ابزارهاي ارتقاي هر تجارتي در نظر گرفت. براي مثال اگر شما مسئول برگذاري مراسم عذاداري هستيد، مطمئنا از كارت هايي استفاده نمي كنيد كه بسيار روشن است و شخصيت هاي كارتوني روي آن قرار دارند. اگر شما مكانيكي هستيد كه مي توانيد با ماشين هاي قديمي كار كنيد، كارت مشكي و سفيد نيز مي تواند بسيار مفيد باشد. در زمان طراحي بايد اول استايلي را انتخاب كنيد كه با تصوير حرفه اي تجارت شما همخواني دارد. براي اينكه بتوانيد شروعي راحت تر داشته باشيد.

article_image_one_170.jpg

مي توانيد از ۵ نوع استايل كارت زير بهره بريد:

كارت هاي ساده
كارت ساده معمولا با جوهر سفيد بر روي كارتي با پيش زمينه كاملا سفيد يا كرم رنگ پرينت گرفته مي شود. وقتي خدمات شما كاربردي است مي توانيد از اين مدل كارت استفاده كنيد. اين روش بسيار راحت است و به جاي طراحي عجيب با اشكال و رنگ هاي خاص اين حس ساده را به بينندگان انتقال دهد كه من همين هستم كه كارت نشان مي دهد و كار شما به سادگي انجام مي شود. اين طراحي ساده است و اطلاعات و پيام آن دقيق بوده و به وضوح انتقال پيدا مي كند.

كارت هاي تصويري
قرار دادن تصويري از صورت شما چه به صورت عكس و چه به صورت نقاشي كاريكاتور به فرد مقابل كمك مي كند بعد از مشاهده دوباره سريعا شما را به ياد بياورد. تصاويري كه محصولات يا خدمات خاص تجارت شما را نشان مي دهند مي توانند بيشتر از تعداد زيادي كلمات به تجارت شما كمك كند. تركيبي از رنگ ها كه روي كارت پخش شده اند( يا تركيبي از رنگ سياه و سفيد) نيز معمولا مي تواند در كارت مفيد باشد.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت

كارت هاي لمسي
بعضي از كارت ها ظاهري متفاوت ندارند بلكه در زمان گرفتن حس بهتري داريد. ممكن است اين افراد از موارد غير استاندارد مانند چوب يا فلز استفاده كنند. كارت يا كارت هاي آنها اشكال، لبه ها، تا خوردگي يا بسته بندي متفاوتي داشته باشند. كارت هاي لمسي گران تر از ساير كارت ها هستند زيرا در آنها مواد غير طبيعي بكار گرفته شده و مواردي مثل برش فلز براي تهيه آن بكار گرفته شده است. اما فقط در بعضي از تجارت هاي خاص و گران قيمت اين كارت هاي غير طبيعي ارزش هزينه صرف كردن دارند.

كارت هاي چند منظوره
يك كارت مي تواند اهدافي بيش از ارتقاي نام و تجارت شما داشته و مي تواند به عنوان كپن تخفيف، ياد آورنده قرار ملاقات و ساير كاربردها نيز طراحي شود. همين طور كارت مي تواند اطلاعاتي ارزشمندي ارائه كند كه هر فردي به آنها نياز دارد. براي مثال در كارت ويزيت يك هتل مي توان نقشه را در پشت كارت” قرار داد تا هر مهماني از فضاي هتل شما آشنايي پيدا كند. شما مي توانيد با اضافه كردن اين نوع خصوصيات هر نوع كارتي را به كارت هاي چند منظوره تبديل كنيد.

كارت ويزيت هاي عجيب
كارتي كه بسيار عجيب، پيچيده و رنگارنگ است مي تواند توجه زيادي را به خود جلب كند. خلاقيت هيچ مرزي ندارد جز هزينه توليد. براي مثال شما مي تواند از كارت هايي استفاده كنيد كه شكلاتي هستند.

چه نكاتي بايد در زمان طراحي كارت ويزيت رعايت شوند:
وقتي ايده كلي كارت ويزيت خود را مشخص كرديد بايد به فكر چاپ كردن آن بيفتيد. سه مسئله كلي در زمان چاپ كردن كارت حائز اهميت هستند:
● وزن: اكثر كارت هاي ويزيت بر روي كاغذهاي ۳۰۰ گرمي چاپ مي شوند.
● رنگ: امروزه كارت هاي دو رنگي بيشتر رواج دارند. اگر شما در حال انتخاب كارت ويزيت از يك كاتالوگ هستيد، مي تواند از بين ۱۵ رنگ استاندارد اصلي و متفاوت استفاده كنيد. رنگ هاي اصلي را در نرم افزار هاي آفيس خود بيابيد.
● كميت: بهتر است شما تعداد زيادي كارت چاپ كنيد زيرا هزينه هاي چاپ مجدد گران تر تمام ميشود . مثلا مصرف يك سال كارت ويزيت خود را چاپ كنيد.


منبع طراحي
اگرچه به نظر مي رسد طراحي كارت ويزيت بسيار ساده است اما تنها با تفكر و تجربه مي توانيد كارت هاي ويزيت خوبي طراحي و پرينت كنيد كه مي تواند توجه افراد را به تجارت شما جلب كرده و همين طور پيامي مثبت به مشتريان احتمالي شما منتقل كند. همين طور به ياد داشته باشيد كه شما بايد نام، عنوان، نام شركت، آدرس، شماره تلفن(موبايل و شركت)، آدرس ايميل، و آدرس وب سايت را بر روي كارت درج كنيد. اگر كسي مي خواهد بعد از گرفتن كارت با شما تماس برقرار كند، شما مطمئن هستيد كه وي به راحتي به شما دسترسي دارد.
 با يك جستجو به زبان انگليسي در گوگل مي توانيد تعداد بسيار زيادي از كارت ويزيت خاص پيدا كنيد.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۴۳ توسط:پدرام موضوع:

8 دليل تغيير بودجه از سيستم باز مالي به بازاريابي دروني

تغيير بودجه به معناي تغيير كامل برنامه كاري شماست اگر شما در سازماني با سيستم هاي باز مالي و بازاريابي كار مي كنيد، مي توانيد نگاهي خلاصه به برنامه هاي بازاريابي داشته باشيد … اما اين نگاه خلاصه نكات ظريف و ويژه اجراي آن را به شما ارائه نخواهد كرد. بازاريابي با سرعت بسيار بالايي در حال تغيير است،و شما بايد با همين سرعت سعي كنيد بهترين عملكرد خود را نيز حفظ كنيد.

 

فرآيند مشخص كردن بودجه بازاريابي سالانه يكي از كارهاي مشكل است كه اكثر افراد دل خوشي از آن ندارند.در فرآيند تعيين بودجه دو وظيفه سخت و خسته كننده در پيش رو خواهيد داشت.اول متقاعد كردن تصميم گيرندگاني كه سرمايه گذاري كرده و هزينه ها را پرداخت مي كنند به اين مسئله كه بايد برنامه بازاريابي رويكردي جديد پيدا كند – زيرا روش هاي سنتي قديمي بازاريابي ديگر اثربخشي ندارند. دوم اينكه شما بايد بودجه را بر اساس اهداف، استراتژي ها، و تاكتيك هاي جديد بازاريابي دروني و ديجيتال مشخص كنيد.

بودجه بازاريابي شما چه چيزهايي را شامل مي شود؟
براي بسياري از شركت ها، فرآيند بازاريابي به شكلي غير طبيعي تبديل شده است. بزرگترين تفاوت در تعيين بودجه بازاريابي فعلي چيست؟ جواب در مشخص كردن بودجه اي است كه هزينه هاي بازاريابي درون گرا، ابزار، و فن آوري هاي ويژه بازاريابي اينترنتي را نيز در خود جاي مي دهد. از آنجا كه اين مسئله حيطه اي كاملا متفاوت را پوشش مي دهد، شما نمي توانيد بدون داشتن دانش كافي انتخاب هاي مناسبي در تعيين بودجه بازاريابي خود داشته باشيد. و اين مسئله اهميت زيادي دارد زيرا شما نمي خواهيد وقت و هزينه خود را تلف كنيد.
يك بودجه بازاريابي كامل – مخصوصا در تجارت هاي B2B – مي تواند مطالب زير را شامل شود:
• توسعه و توليد تكميلي
• متخصصين توليد محتوا
 برنامه هاي كمپين ايميل ماركتينگ
 خبرنامه هاي الكترونيك
• گرافيست شما
 متخصص تحقيق بر بازار
 متخصصين نرم افزار هاي بازار
• داده ها و متريك هاي تحليلي
• متخصصين بازاريابي موبايلي
• تحقيقات و تبليغات كليكي به خصوص تبليغات در گوگل
• نياز هاي چاپي
• متخصصين روابط عمومي
 تحقيقات در مورد كلمات كليدي و سئو
• متخصصين رسانه هاي اجتماعي
• پشتيباني مالي از رخداد هاي آنلاين
• توسعه و طراحي دوباره وب سايت
مطمئنا مسايل زيادي براي پوشش دادن وجود دارد. حالا بايد به مطالبي توجه كنيم كه وجود آنها در ليست الزامي است و مطالبي كه وجود آنها الزامي نيست.

براي اين كار بايد به مطالب زير توجه كنيد:
• تعيين بودجه بازاريابي ، بسيار پيچيده تر از مشخص كردن اجزاي لازم در تجارت است كه به صرف هزينه نياز دارند.
• بودجه بازاريابي B2B به ابزار درون گرا و بيروني نياز دارد.
• بعضي از مالكين تجارت قبل از مشخص كردن كامل بودجه ، به مطالعه صنعت خود نياز دارند تا بتوانند درك كنند مشخصات خاص هر بودجه چطور تعيين شده، چرا تعيين شده و چه چيزهايي ديگري لازم خواهد بود.

article_image_one_177.jpg

شما مي توانيد از روش ها و تاكتيك هاي زير استفاده كنيد كه شركت هاي زيادي با اندازه ها و فعاليت هاي متفاوت براي تغيير دادن برنامه كاري خود و سودآور شدن در عصر جديد استفاده كرده و با استفاده از آنها تصميم گيرندگان را متقاعد مي كنند تا بودجه خود را به بودجه بازاريابي دروني تغيير داده و با موج جديد همسو شوند :

1. حذف روش هاي بازاريابي كه كاربرد ندارند.
شما نبايد هزينه هاي خود را براي فعاليت هايي صرف كنيد كه هيچ اثربخشي نداشته و براي شما ليد (سرنخ تجاري ) توليد نمي كنند. اما شركت هاي زيادي وجود دارند كه هنوز به چنين كارهايي ادامه مي دهند كه هيچ اثربخشي ندارند. شما بايد تمام هزينه هاي اضافي را حذف كرده تنها براي فعاليت هايي هزينه صرف كنيد كه براي شما اثربخش خواهد بود. شما تنها براي فعاليت هاي بازاريابي اي هزينه صرف مي كنيد كه مشتريان جديد براي شما به همراه داشته و يا باعث متعهد شدن مشتريان مي شود. اگر شما فعاليت هاي اضافي بودجه خود را خلاص كنيد، مي توانيد بودجه بيشتري را براي فعاليت هاي اينترنتي تهيه كنيد كه اثر بخشي بيشتري داشته و باعث شكوفا شدن تجارت شما مي شود.

2. براي آمار و تحليل ها اهميت ويژه اي قايل شويد. هر چقدر هم كه دردناك باشند.
يكي از واقعيت هاي ترسناك در عصر بازاريابي ديجيتال اين است كه هر چيزي قابل اندازه گيري است. اين بدين معناست كه هر چقدر هم در مخفي كاري قوي باشيد، هر كسي مي تواند با يك تحليل ميزان عملكرد و موفقيت شما را مشخص كند. البته اين مسئله اثر مثبتي نيز به همراه دارد … شما مي توانيد از داده براي قوي تر كردن بازاريابي خود استفاده كرده و ROI بيشتر را به تصميم گيرندگان نشان دهيد تا بتوانيد موفقيت خود را به نمايش بگذاريد. البته يك مثل قديمي است كه مي گويد هر كه بامش بيش، برفش بيشتر. بنابراين شما بايد اهدافي قابل دسترسي و منطقي براي خود مشخص كرده و با استفاده از روش هاي منطقي بتوانيد بودجه را به دقت مشخص كنيد تا بتوانيد به موفقيت برسيد.

طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت

3. سرمايه گذاري موثر بر محتوا درست مثل وب برندينگ !
جلب توجه افراد تنها از طريق محتوا امكان پذير است و براي ارائه محتواي عالي شما به طراحي و سيستم انتشار عالي نياز داريد. اگر شما محتوايي جديد، مهم، مفيد يا جالب براي مخاطب خود داريد، بايد آن را در اختيار آنها گذاشته و باور داشته باشيد كه افراد زيادي در حال حاضر به دنبال دريافت و انتشار محتواي با كيفيت هستند.
ايده ها و تفكرات جالب توجه زيادي وجود دارند كه افراد بدون استفاده كردن از آنها، تنها از آنها صحبت مي كنند. شما مي توانيد اين ايده ها را به انواع متفاوت محتوا تبديل كنيد. اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه استفاده كردن از محتوا كار ساده اي نيست و بر خلاف نظر بسياري از افراد محتوا مجاني نيست. شما بايد براي محتوا هزينه كنيد و حتي اگر از منابع دروني نيز براي ارائه محتوا استفاده مي كنيد، شما بايد بخشي از بودجه خود را براي كسب رتبه بالا در گوگل و استفاده از محتوا استفاده كنيد. همين الان هر محتواي منتشر شده در همين وب سايت بيشتر از چيزي كه فكر مي كنيد هزينه در بر داشته است.

4. تلاش و صرف هزينه براي اينكه زودتر از ديگران پيدا شده و در ديد باشيد، بخشي كليدي از بودجه شما را تشكيل مي دهد.
توجه داشته باشيد كه اگر افراد محتواي شما را نبينند، نمي توانند با شما ارتباط برقرار كرده و به مشتريان شما تبديل شوند. در ضمن، هر چه شما در صف جست و جو جلوتر باشيد، افراد بيشتري با شما آشنا مي شوند. براي قرار گرفتن در رتبه هاي اول جست و جو، شما بايد فعاليت هاي زيادي انجام داده و اين كارها نيز به هزينه نياز دارند.
شما نمي توانيد مانند صف هاي واقعي، از نفر جلوتر درخواست كنيد جاي خود را به شما بدهد.
شما بايد براي رسيدن به رتبه اول تلاش كنيد. سئو براي رسيدن به رتبه هاي اول اهميت زيادي دارد و فعاليت هاي سئو به هزينه هاي زيادي نياز دارد. فعاليت هاي سئو قطعي نبوده و مانند عصر بازاريابي ديجيتال مدام در حال تغيير است. اين به معناي هزينه هاي بدون توقف فعاليت هاي سئو است. كساني كه من را مي شناسند با اين عقيده من آشنا هستند . سئو هميشه گران و فقط براي ابتداي كار است و در انتها تنها برند است كه مي ماند وليكن اين ابتدا را هميشه بايد داشت و رعايت كرد.

5. درگيري بيشتر در شبكه هاي اجتماعي
شركت هاي زيادي هستند كه بودجه و منابع خود را به سمت رسانه هاي اجتماعي متمركز مي كنند. براي بعضي از مالكين – مخصوصا تجارت هاي B2B – رسانه هاي اجتماعي هنوز بسيار ناشناخته باقي مانده اند. همين طور شما بايد اصول كار را ياد گرفته و بعد بودجه اي تعيين كنيد كه بيشترين تمركز را بر فعاليت هاي رسانه هاي اجتماعي دارد. البته شما بايد حتما بخشي از بودجه خود را براي فعاليت هاي بازاريابي اختصاص دهيد تا بتوانيد تجارت خود را ارتقا دهيد. توجه داشته باشيد كه تمام رقباي شما نيز سرمايه هاي زيادي را صرف فعاليت بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مي كنند.

6. حذف و اصلاح وب سايت هاي قديمي و بدون كاربرد
اگر وب سايت شركت شما بسيار قديمي شده است و از روش هاي قديمي مانند بروشور گذاشتن در آن استفاده مي كنيد، شما بايد حتما سايت را حذف كرده و از سايت جديد استفاده كرده يا اينكه آن را كاملا زير و رو كرده و طراحي جديد براي آن در نظر داشته باشيد. وب سايت ها امروزه مركز اصلي تجارت هاي B2B و B2C محسوب مي شوند، و توسعه و نگهداري از سايت بخش مهمي از بودجه را به خود اختصاص مي دهد. براي اينكه شما بتوانيد ترمينال مركزي خود را فعال نگه داريد، بايد به صورت مداوم آن را با محتوا تغذيه كرده و قابليت كاربردي آن را بالا ببريد. شما بايد براي آپديت كردن، به روز نگه داشتن محتوا و افزايش قابليت كاربردي سايت، هزينه هاي زيادي را صرف كنيد. البته اين نكته را به ياد داشته باشيد كه هميشه طراحي دوباره سايت زمان و هزينه بيشتري نسبت به بودجه از پيش در نظر گرفته شده مي خواهد.

7. توليد و كسب ليد، تغذيه ليد
شما بايد بيشترين بودجه و فعاليت هاي خود را بر كسب و توليد ليد (سرنخ تجاري )جديد متمركز كنيد. اما بعد از بدست آوردن تعداد زيادي ليد شما نبايد متوقف شده و آنها را تغذيه كنيد تا به مشتريان معمولي و مشتريان متعهد شما تبديل شوند. اين كار به برنامه تغذيه ليد نياز دارد كه بخش مهمي از برنامه و بودجه بازاريابي را به خود اختصاص ميدهد.

8. استفاده از افراد با دانش و مهارت هاي كاربردي
امروزه مهارت ها و تجربيات لازم براي مدير بازاريابي بسيار با مهارت ها و تجربيات هاي كارمندان بازاريابي ۵ سال پيش تفاوت دارد. كارمندان بازرايابي امروزه بايد ماسك هاي متفاوت را به صورت زده و مهارت هاي كاملا متفاوتي را دارا باشد. شركت هاي B2B و B2C تشخيص داده اند كه براي توسعه فعاليت هاي بازاريابي اينترنتي به تيمي با مهارت ها، تجربيات و تخصص هاي كاملا متفاوت نياز دارند. بنابراين بخشي از بودجه شما براي دست يافتن به منابع لازم – مهارت ها، تجربيات، فن آوري و … – صرف خواهد شد.
توجه داشته باشيد كه اين كار به زمان، هزينه، و تخمين زدن زيادي نياز داشته و به هيچ وجه كار ساده اي نيست. تغيير دادن برنامه هاي بازاريابي كاري بسيار سخت است زيرا شما فرصت براي اشتباه كردن در تعيين هزينه ها را نداريد. اما فرهنگ و ديدگاه كلي كارمندان نسبت به تغيير نقش زيادي در رسيدن به موفقيت در اين كار دارد. مشتريان احتمالي مسير جست و جوي راه حل هاي خود را تغيير مي دهند و تعيين بودجه بر اين اساس كاري بسيار سخت است، و شما هيچ وقت نمي توانيد استراحت كنيد. با توجه به رويكردها، ابزارو فن آوري هاي جديد كه امروزه در دسترس افراد قرار دارند، من فكر مي كنم كه تعيين بودجه بازاريابي يكي از سخت ترين كارها محسوب شود.

طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۴:۴۳ توسط:پدرام موضوع:

چهارچوب كلي رنگها در طراحي سايت

 

انتخاب گرافيك و مطالب براي سايت مهم مي باشند ولي انتخاب رنگهاي صحيح براي سايت،نيز به همان ميزان اهمييت دارد . رنگها تاثير زيادي بر مردم دارند. برخي از رنگها مي توانند عواطف گوناگوني را در مردم ايجاد كنند.اين عكس العملهاي عاطفي مي تواند تصوير شركت ما را در ذهن بينندگان خود تحت تاثير قرار دهد كه به نوبه خود مي تواند تاثير بسزايي روي برند شركت ما داشته باشد . در اين مقاله به بحث پيرامون فاكتورهاي موثر در انتخاب رنگ براي استفاده در سايت مي پردازيم .

 

علم ثابت كرده است كه رنگهاي مختلف مي توانند انسانها را خوشحال، ناراحت، راحت، خشمگين، به وجد يا به ترس آورند. انسانها رنگها را به عواطف گوناگوني نسبت مي دهند.چنانچه شبهاتي در تاثير رنگ بر عواطف داريم،جالب است به اين مطلب دقت كنيد: "غول چشم سبز"، "چشم قرمز"، يا "خاطره سياه رنگ". غول چشم سبز، مرتبط با حسادت، چشم قرمز، به معناي شخصي خشمگين و خاطره اي سياه رنگ به معناي افسردگي است. هر چيزي كه بتواند در انسانها اين پاسخها را بوجود آورد، نيازمند آن است كه با دقت بيشتري در طراحي سايت مورد توجه قرار گيرد. رنگها تمايل دارند تا بصورت "طبيعي"، "گرم" يا "سرد" طبقه بندي شوند. در نتيجه اجازه دهيد نگاهي به آنها بياندازيم.

 

article_image_one_33.jpg

رنگهاي گرم

قرمز : قرمز رنگي مطلوب براي جلب توجه است. و اين همان دليلي است كه چرا از اين رنگ براي نامه هاي تبليغاتي استفاده مي شود تا نكات ويژه مورد تاكيد قرار گيرند. قرمز سمبولي براي خشم، تخطي، شهوت و هوس است و مي تواند واقعا فشار خون افراد را بالاتر برد.

زرد : زرد به معناي ضعف يا ترس و همچنين گرما و خوشحالي است.

نارنجي : نارنجي به مرتبط با اشتهاي افراد است.

صورتي : صورتي معمولا نشان دهنده معصوميت، زنانگي و عشق است.

 

رنگهاي سرد

آبي : آبي اثر بي صدا بودن در افراد را دارد. آبي به منزله هوش و اعتماد است. جالب است بدانيد كه بسياري از سازمانهاي مالي و پزشكي از تم هاي آبي استفاده مي كنند. آبي مي تواند همچنين جلوگيرنده اشتها باشد.

سبز : در حاليكه سبز به معناي حسادت، حريص بودن و بي تجربگي است، ولي همين رنگ به معناي پول و ثروت نيز مي باشد.

ارغواني : ارغواني نشانه اي از خلاقيت است. سايه هاي تيره تر از اين رنگ، در زمانهايي از تاريخ، مختص به دربار و پادشاهان بود و سايه هاي روشنتر آن معمولا با عشق مرتبط هستند.

 

رنگهاي طبيعي

سفيد : سفيد به معناي خلوص و شفافيت است. در برخي فرهنگها، سفيد رنگ مرگ است در حاليكه در برخي ديگر از فرهنگها، سفيد رنگ اميد و ازدواج است.

خاكستري : خاكستري از اطمينان و محافظه كاري نشات مي گيرد. سايه هاي خاكستري، از مرسوم ترين رنگها براي لباسهاي رسمي كار هستند.

قهوه اي : قهوه اي به معناي زمين، خانه و خانواده است.

سياه : سياه به منزله بزرگنمايي قدرت، شكوه و پيچيدگي است. در برخي فرهنگها، سياه به معناي مرگ است.

 

رنگهاي Web Safe

لامپهاي خلا، LCD و تلويزيون پلاسما، هر كدام، رنگها را بگونه اي متفاوت نشان مي دهند. 216 رنگ وجود دارد كه مي تواند در هر نوع صفحه نمايشي و در هر نوع مرورگزي به شكلي يكسان نشان داده شوند. اين 216 رنگ، رنگهاي Web Safe ناميده مي شوند. چنانچه پيوستگي در رنگها مهم باشد، شما مي بايست تنها از رنگهاي Web Safe در سايت خود استفاده نماييد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

طرحهاي رنگ

طرحهاي رنگ مي توانند تركيبي از يك رنگ، رنگهاي مكمل، يا رنگهاي متضاد باشند.

تك رنگ: طرحهاي تك رنگ از چندين سايه مختلف با شدتهاي مختلف رنگ بر روي پيش زمينه اي سياه و سفيد مي باشد. بعنوان مثال، چنانچه بخواهيد از يك طرح رنگ قرمز استفاده كنيد، مي توانيد از هر چيزي بين روشنترين صورتي تا قرمز تيره مايل به مشكي، استفاده نماييد.

رنگهاي مكمل: طرح رنگهاي مكمل از دو يا تعداد بيشتري از رنگهايي استفاده مي كنند كه در كنار هم مناسب مي باشند و تركيبي مطبوع را توليد مي كنند كه براي سليقه بيشتر افراد مناسب است. يكي از رنگها ممكن است غالب باشد و رنگ ديگر مكمل آن باشد.

رنگهاي متضاد: طرح رنگهاي متضاد از دو يا تعداد بيشتري رنگ غالب استفاده مي كنند تا يك "اثر چشمگير" توليد شود. بعنوان مثال، استفاده از صفحه اي با پيش زمينه آبي تيره و قابي با رنگ قرمز سير اطراف يك محدوده متني با رنگ پيش زمينه سفيد و فونت سياه، نوعي از طرح رنگ متضاد است.

طراحان سايت نياز دارند تا در هنگام استفاده از رنگهاي متضاد دقت كنند چراكه برخي از تركيب ها، منجر به اثر ارتعاش خواهند كرد نظير متن قرمز روي پيش زمينه آبي كه مي تواند به چشمان برخي افراد صدمه وارد كند. تركيبات ديگري نيز وجود دارند كه استفاده از آنها چندان مطلوب نمي باشد.

 

چهارچوب كلي رنگ ها

- چهارچوبي كه در زير آمده است پيشنهادهايي مي باشند كه مي بايست در ساخت و طراحي صفحات در نظر گرفته شوند تا براي همگان خوانا باشد.

 

- متن بايد خوانا باشد. واضح است كه سياه روي سفيد، انتخابي پيش فرض است ولي تركيبات ديگر نيز مي توانند مناسب باشند. سفيد يا زرد يا رنگهاي روشن ديگر نيز روي پيش زمينه هاي سياه يا تيره مناسب مي باشند. ولي زرد، سبز يا خاكستري روي سفيد مناسب نمي باشند.

- از رنگهايي استفاده كنيد كه براي چشم جذاب و مطلوب هستند.

- رنگهايي را انتخاب كنيد كه تصويري را كه مي خواهيد به بازديد كنندگان تان بدهد.

- براي رنگهاي پيوسته در همه مرورگرها، از رنگهاي Web Safe استفاده نماييد.

- از تصاويري با شدت رنگ معمولي براي پيش زمينه استفاده نكنيد. اين كار سبب خواهد شد تا خوانايي متن كاهش يابد. چنانچه از تصويري استفاده مي كنيد، آن را با ويژگي watermark استفاده نماييد.

- رنگها مي بايست در صفحات سايت شما، متحدالشكل باشند تا برندي را براي سايت تان خلق كنند و به بازديد كنندگان اين حس را القا كند كه آنها هنوز روي سايت شما هستند.

- وقني سايتي را طراحي مي كنيد، تم رنگي را انتخاب كنيد، اين موضوع به همان ميزان اهمييت دارد كه المانهاي گرافيكي و مطالب سايت اهمييت دارند. ظاهر كلي سايت، حس بازديد كنندگان سايت را مشخص خواهد كرد و مي تواند مشخص كننده تفاوت ميان موفقيت و شكست در طراحي سايت باشد.

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۱:۴۸ توسط:پدرام موضوع: