پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 7382
 
6 روش بازاريابي
نوشته شده در ۴ شهريور ۱۳۹۹
ساعت : ۱۰:۰۴:۴۹
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

ما ميتوانيم با مديريت برنامه ريزي شده در وب سايت خود و استفاده از بهترين و كاملترين روش هاي بازاريابي در اينترنت ،اجرا درست و صحيح آن به فروش و ارائه بي نظير محصولات خود برسيم .ما در اين مقاله شش روش اصولي بازاريابي در اينترنت را معرفي و در ادامه به توضيح در مورد هر يك ميپردازيم .

 

  • بازاريابي اينترنتي با موتورهاي جستجو
  • بازاريابي اينترنتي با شبكه هاي اجتماعي
  • ايميل ماركتينگ
  • بازاريابي اينترنتي با محتواي مناسب
  • ويدئو ماركتينگ
  • تبليغات پولي...
article_image_one_238.jpg

1.بازاريابي اينترنتي با موتورهاي جستجو (Search Engine Marketing)

يكي از ابزارهاي بازاريابي اينترنتي موتور هاي جستجو مي باشند. بازاريابي اينترنتي با موتورهاي جستجو به دو صورت رايگان و پولي انجام مي شود. در روش رايگان با بهينه سازي صحيح و اصولي وب سايت و استفاده از تكنيكهاي سئو، وب سايت شما در نتايج جستجو بالاتري نسبت به ساير وب سايتها قرار مي گيرد و بازديدكنندگان بيشتري را به وب سايت شما هدايت مي كند و فروش وب سايت را افزايش دهند. در روش پولي موتورهاي جستجوي معروف مانند گوگل در راستاي ارتقاي بازاريابي اينترنتي علاوه بر روش فوق اين امكان را به كاربران مي دهند كه با پرداخت هزينه براي يك كلمه كليدي خاص در بالاي نتايج جستجو ظاهر شوند.

2.بازاريابي اينترنتي با شبكه هاي اجتماعي(Social Media Marketing)

ابزار ديگر بازاريابي اينترنتي استفاده از شبكه هاي اجتماعي مثل فيس بوك مي باشد. اين روش نيز به دو صورت رايگان و پولي انجام مي شود. در روش رايگان فعاليتهاي منظم شما در شبكه هاي اجتماعي كاربران را با برند شما و محصولاتي كه ارائه مي دهيد آشنا مي كند. روش پولي نيز در ازاي پرداخت هزينه، تبليغ شما در صفحات مختلف اين شبكه ها ظاهر مي شود. بازاريابي اينترنتي در شبكه هاي اجتماعي نسبت به بازاريابي با موتورهاي جستجو از شانس كمتري براي جذب ترافيك و خريدار برخوردار مي باشد اما مي توان از آنها به بهترين شكل ممكن براي معرفي برند و محصولات خود استفاده كرد.

3.ايميل ماركتينگ(Email Marketing)

يكي ديگر از ابزار مهم و كاربردي بازاريابي اينترنتي، ايميل ماركتينگ است. اين روش به بيان ساده شامل ارسال ايميلهاي گروهي به تعداد زيادي از كاربران و تشويق آنها به بازديد از وب سايت و خريد مي باشد.در استفاده از اين روش بايد دقت كرد. بازاريابي اينترنتي از طريق ايميل ماركتينگ اركاني دارد كه بايد رعايت كرد. مهم ترين آنها احترام به مشتري است. قرار دادن لينك لغو عضويت در ايميل هاي ارسالي بسيار مهم است.

4.بازاريابي اينترنتي با محتواي مناسب(Content Marketing)

بازاريابي محتوايي در واقع مهمترين بخش بازاريابي اينترنتي مي باشد. موتورهاي جستجو بدنبال محتواي با كيفيت هستند و به واسطه محتوايي كه در وب سايت خود منتشر مي كنيد بازديدكنندگان فراواني از طريق موتورهاي جستجو وارد وب سايت شما مي شوند. درصورتيكه اين بازديدكنندگان محتواي شما را بپسندند آن را در وب سايت هاي ديگر و پروفايلهاي شبكه هاي اجتماعي خود منتشر مي كنند و محبوبيت شما افزايش مي يابد.

5.ويدئو ماركتينگ(Video Marketing)

آموزش تصويري كه به مراتب جذاب تر و تاثير گذارتر از آموزش نوشتاري است نوع ديگري از بازاريابي اينترنتي است. با افزايش سرعت اينترنت و وجود شبكه هاي اجتماعي ويديويي مثل يو تيوب، اكثر كاربران در اينترنت به دنبال ويديو هاي آموزشي و كاربردي مورد نياز خود مي گردند. در صورتيكه از محصولات و خدماتي كه در شركت خود ارائه مي دهيد ويديوهاي جذابي تهيه كنيد و آنها را در اينترنت منتشر كنيد، بازديدكنندگان بسيار زيادي با شما و خدماتي كه ارائه مي دهيد آشنا خواهند شد.

6.تبليغات پولي(Paid advertising)

قرار دادن بنرهاي تبليغاتي در وب سايتهايي كه بازديدكنندگان فراواني دارند يكي ديگر از انواع بازاريابي اينترنتي به شمار مي آيد.. اين نوع تبليغات شامل پرداخت هزينه ماهانه براي درج بنر در بخش هاي مختلف وب سايتهاي پربازديد مي باشد.

 

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به   طراحي سايت   ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي  را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت  پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد.

 

شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب  طراحي سايت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات  طراحي سايت تهران  را به شما عرضه مي كند. همچنين  طراحي اپليكيشن  موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد. طراحي اپليكيشن موبايل  را با ما تجربه كنيد.

تبليغات درون متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،
 



ساعت : ۱۰:۰۴:۰۵
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

دير ايندكس شدن صفحات وبسايت در گوگل مي‌تواند به عنوان يك چالش براي وبسايت‌هاي جديد و براي وبسايت‌هايي با مسائل مربوط به سئوي تكنيكال يا كيفيت محتوا باشد. اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا دلايل بالقوه‌ي اينكه چرا ممكن است گوگل با ايندكس شدن سايت شما مشكل داشته باشد را بيابيد. گاهي اوقات اين مسائل مي‌تواند سريع برطرف شود، اما زمان‌هايي وجود دارد كه بايد عميق‌تر شويد تا علت اصلي ايندكس نشدن صفحات سايت خود را بيابيد. بنابراين در اين مقاله دلايل ايندكس نشدن سايت و همچنين مشكلاتي كه باعث دير ايندكس شدن سايت در گوگل مي‌شود را بررسي مي‌كنيم.

دلايل رايج ايندكس نشدن سايت توسط گوگل

1- كدها غير از 200 (OK) را پاسخ مي‌دهند

در صورتي كه صفحات شما يك كد پاسخ سرور 200  (OK) را ايجاد نكنند، انتظار نداشته باشيد موتورهاي جستجو آنها را ايندكس كنند (OK يا پاسخ موفق، زماني است كه درخواست در وب سرور با موفقيت پردازش شود و محتوا را به مرورگر بازگرداند، اكثرا درخواست هاي http در اين وضعيت هستند). گاهي اوقات URLها كه به طور تصادفي ريدايركت مي‌شوند خطاهاي 404 يا 500 بسته مسائل CMS، مسائل مربوط به سرور يا خطاي كاربر ايجاد مي‌كنند. براي اطمينان از اينكه URL براي صفحه شما به درستي بارگذاري شده، يك بررسي سريع انجام دهيد. اگر آدرس صفحه بارگذاري مي‌شود و شما آن را مي بينيد، احتمالا خوب است. اما مي‌توانيد هميشه URLهايي را از طريق HTTPStatus.io براي تأييد راه‌اندازي كنيد.

2- توسط Robots.txt بلاك (مسدود) شده است

فايل /robots.txt در وبسايت شما (به عنوان مثال در http://www.domain.com/robots.txt واقع شده) دستورات خزيدن (كراول) به گوگل مي‌دهد. اگر صفحه خاصي از وبسايت شما توسط گوگل ايندكس نشده، اينجا اولين مكاني است كه بايد بررسي كنيد. در صورتي كه صفحه‌اي بر روي سايت قبلا ايندكس شده است و اكنون توسط robots.txt مسدود شده است، گوگل ممكن است پيامي نشان دهد مبني بر اينكه «صفحه در دسترس نيست به اين دليل كه فايل robots.txt در URL قرار دارد». پيام در تصوير زير نشان داده شده است:

3- متا تگ ربات‌هاي Noindex

يكي ديگر از دلايل رايج اينكه چرا ممكن است صفحات در گوگل ايندكس نشوند اين است كه ممكن است متا تگ « noindex» در صفحه داشته باشيد. هنگامي كه گوگل اين متا تگ robots را مي‌بيند يك دستور واضح است كه نبايد صفحه را ايندكس كند. گوگل هميشه به اين دستور احترام مي‌گذارد و مي‌تواند به چند شكل بسته به نحوه كد گذاري آن باشد:

Noindex، follow

Noindex، nofollow

Noindex، follow، noodp

Noinde، nofollow، noodp

Noinde

در اينجا نمونه اي از اسكرين شات آورده شده است در مورد آنچه كه در يك صفحه مي‌تواند به نظر برسد:

براي بررسي اينكه صفحه شما آيا داراي متا تگ ربات‌هاي noindex است، منبع كد را مشاهده كنيد و كد را در دنبال كنيد. اگر وبسايت شما با جاوا اسكريپت رندر شده است، ممكن است لازم باشد از ويژگي Inspect Element گوگل كروم براي مشاهده به طور صحيح استفاده كنيد

بيشتر بخوانيد: هزينه طراحي سايت    طراحي سايت با وردپرس

 

4- تگ X-Robots Noindex

شبيه متا تگ robots، يك تگ X-robots توانايي كنترل كردن ايندكس شدن در گوگل را از طريق يك تگ سطح صفحه (page-level tag) فراهم مي‌كند. با اين حال، اين تگ در هدر پاسخ يك صفحه خاص يا سند استفاده مي‌شود. اين تگ معمولا بر روي صفحات غير HTML استفاده مي‌شود كه هيچ وجود ندارد مانند فايل‌هاي PDF، فايل‌هاي DOC و ساير فايل‌هايي كه وبمستران مايل نيستند در گوگل ايندكس شود

5- محتواي تكراري داخلي در وبسايت

تكرار محتواي داخلي يك ريسك براي هر سئو كاري است. محتواي تكراري داخلي ممكن است باعث شود گوگل صفحه شما را ايندكس نكند، اما نسبت‌هاي زياد محتواي تكراري در صفحات شما احتمالا باعث خواهد شد كه رتبه‌بندي خوبي نگيريد. بنابراين اگر صفحه خاصي داريد كه مقدار زيادي محتواي مشابه با صفحه ديگر در سايت شما دارد ممكن است اين دليلي باشد كه صفحه شما در گوگل ايندكس نشده و يا رتبه‌بندي خوبي نگيرد

براي بررسي محتواي داخلي تكراري، پيشنهاد مي‌شود كه از ابزار Siteliner براي كراول شدن وبسايت خود استفاده كنيد. اين ابزار به شما همه صفحات با محتواي تكراري را گزارش مي‌دهد و همچنين به شما يه نمايه گرافيكي از اينكه چند محتوا بر روي وبسايت شما تكرار شده است را نشان مي‌دهد.

گوگل به وضوح در راهنماي كنسول جستجوي خود بيان مي‌كند كه وبسايت‌ها بايد محتواي مشابه را به حداقل برسانند. ممكن است كه صفحاتي بر روي سايت با محتواي بسيار مشابه بتوانند هنوز تا حدي رتبه بگيرند، با اين حال صفحاتي كه دقيقا محتواي مشابهي دارند احتمالا از نتايج جستجوي گوگل به سرعت جدا خواهند شد. اين صفحات ممكن است از نتايج جستجو تحت اطلاعيه‌اي مانند زير حذف شوند:

6- تكرارهاي خارجي

محتواي تكراري خارجي بدان معناست كه ممكن است محتواي وبسايت شما از ديگر وبسايت‌ها كپي شده باشد. نسبت‌هاي زياد محتواي تكراري يك نشانه مطمئن براي گوگل از محتوايي با كيفيت پايين است و بايد با هر هزينه‌اي از آن دوري كرد. مهم نيست كه آيا وبسايت شما يك سايت بازاريابي با توليد مشتري راغب (lead generation)، فروشگاه تجارت الكترونيك، پلتفرم انتشار آنلاين يا وبلاگ شخصي  است، براي همه قواعد مشابه اعمال مي‌شود.

يك راه براي تشخيص دادن اينكه محتواي شما با سايت‌هاي ديگر تكراري است اين است كه يك اسنيپت از محتوا را به صورت نقل قول در جستجوي گوگل قرار دهيد كه نشان مي‌دهد به عنوان مثال توضيحات محصولي با تعدادي از ديگر سايت‌ها تكراري است. اما لازم به ذكر است كه برندهاي معتبر احتمالا در نتايج جستجوي گوگل با محتواي تكراري رتبه خوبي خواهند داشت. با اين حال، سايت‌هايي با اعتبار كمتر ممكن است به طور كامل ايندكس نشوند و يا رتبه خوبي با محتواي تكراري مانند توضيحات محصول ارائه شده توسط توليد كننده در سايت آن نگيرند

براي بررسي محتواي تكراري خارجي، پيشنهاد مي‌شود كه از Copyscape براي اينكه نقشه سايت شما يا يك مجموعه خاصي از URLها كراول مي‌شوند يا نه استفاده كنيد. اين ابزار يك گزارش بسيار مفيد در مورد محتواي تكراري سايت شما نسبت با سايت‌هاي ديگر را گزارش مي‌دهد. در تصوير زير اسكرين شات از آن چيزي است كه نشان داده مي‌شود.

 

7- به طور كلي نبود ارزش براي ايندكس شدن از نظر گوگل 

همچنين ممكن است يك صفحه خاص يا كل وبسايت شما بسيار بد باشد تا آنجا كه ارزش كافي براي ايندكس شدن از نظر گوگل را نداشته باشد. براي مثال سايت‌هاي همكاري در فروش (affiliate sites) كه چيزي جز تبليغات پويا ايجاد نمي‌كنند براي كاربر ارزش كمي دارد. گوگل الگوريتم خود را براي جلوگيري از رتبه‌بندي چنين سايت‌هايي تصحيح كرده است

8- وبسايت هنوز جديد و تأييد نشده است

وبسايت‌هاي جديد توسط گوگل و موتورهاي جستجوي ديگر به سرعت ايندكس نمي‌شوند. از لينك‌ها و ساير سيگنال‌ها، گوگل ايندكس مي‌كند و بنابراين يك وبسايت در نتايج جستجويش رتبه مي‌گيرد.  به همين دليل است كه ساخت لينك يا لينك بيلدينگ به ويژه براي وب سايت هاي جديد بسيار مهم است.

9- زمان بارگذاري صفحه

اگر سايتي داريد كه صفحات آن بسيار آهسته بارگذاري مي‌شوند و مشكل آنها برطرف نشده گوگل رتبه شما را كاهش داده و حتي ممكن است از فهرست جستجوي موتور خود آن را خارج كند. به طور كلي، صفحه به سادگي رتبه آن پايين مي‌آيد اما به بدي آن نيست كه اصلا ايندكس نشود

براي بررسي زمان بارگذاري صفحه مي‌توانيد از ابزار Google’s Page Speed Insights يا ابزار GTMetrix استفاده كنيد. در تصوير زير نمونه‌اي از گزارش كه توسط ابزار گوگل ارائه شده نشان داده شده است:

 

10- صفحات يتيم (Orphaned)

گوگل، وبسايت شما (و نقشه سايت XML) را براي يافتن لينك‌هايي به مطالب شما، بروز رساني ايندكس خود كراول مي‌كند و رتبه‌بندي‌هاي سايت شما در نتايج جستجوي خود (از جمله عوامل ديگر) تحت تأثير قرار مي‌دهد. اگر گوگل نتواند لينكي را به مطالب شما يا بر روي سايت شما يا يك سايت خارجي پيدا كند، در نتيجه براي گوگل وجود ندارد و آن ايندكس نخواهد شد. صفحات بدون لينك‌هاي داخلي به عنوان صفحات يتيم ناميده مي‌شوند و آنها مي‌توانند دليل كاهش ايندكس در گوگل باشند. براي تعيين اينكه صفحه يا صفحات شما قابل يافتن هستند، پيشنهاد مي‌شود براي كراول شدن سايت خود از ابزاري مانند Screaming Frog استفاده كنيد و سپس براي URLهاي خاص در سؤال جستجو كنيد. در اينجا مثالي از آنچه كه مي‌بينيد آورده شده است:

يك روش قوي‌تر براي بررسي صفحات يتيم اين است كه URLها را از Screaming Frog crawl فرستاده و يك صفحه گسترده‌اي تهيه كنيد كه URLها با نقشه سايت XML همگام سازي شوند. اين امر به شما اجازه خواهد داد فوري همه URLهايي كه در نقشه سايت XML شما وجود دارند را شناسايي كنيد اما در طي كراول كشف نمي شوند. به ياد داشته باشيد كه تنظيمات كراول شما مي‌تواند امر كند كه URLها كراول شوند.

بيشتر بخوانيد: طراحي پورتال    طراحي سايت پزشكي

 

دلايل دير ايندكس شدن سايت

1- طراحي نامناسب سايت

اگر ساختار و طراحي سايت به گونه‌اي باشد كه گوگل نتواند لينك‌هاي مورد استفاده شما را در سايت پيدا كند و همچنين براي يافتن محتواي سايت شما دچار مشكل شود، بنابراين ايندكس شدن سايت شما با مشكل روبرو خواهد شد. بسياري از تكنولوژي هاي مرتبط با وب نيز ممكن است چنين اختلالي را در سايت شما ايجاد كنند، اين موضوع بايد توسط برنامه نويس سايت مورد بررسي قرار گيرد و رعايت شود.

2- نبود لينك‌هاي داخلي و خارجي مناسب در سايت

صفحات وبسايت شما بايد حداقل به يكي ديگر از صفحات موجود در وبسايت يا وبسايت‌هاي ديگر لينك شوند. موتورهاي جستجوگر در نتايج خود، صفحاتي را كه به صفحه‌اي داخلي همان سايت يا صفحه‌اي خارجي (سايت ديگر) لينك نمي‌شوند را ايندكس نخواهند كرد. به اين دليل كه گوگل به راحتي آن صفحه را پيدا نمي‌كند و نمي‌تواند تغييرات آن را دنبال كند

3- سرعت بارگذاري سايت

در صورتي كه سرعت بارگذاري صفحات سايت شما كند باشد، گوگل به جاي ايندكس كردن سايت شما به سراغ سايت‌هاي ديگري مي‌رود كه سريع بارگذاري مي‌شوند و محتواي آنان را ايندكس مي‌كند.

4- استفاده نكردن از نقشه سايت گوگل

با توجه به اينكه روزانه ميليون‌ها مطلب، ويدئو، تصوير و غيره به اينترنت اضافه شده، براي نمايش بهتر آنها در نتايج موتور جستجو بايد توسط خزنده‌هاي موتور جستجو مورد بررسي قرار گيرند، از اين رو داشتن نقشه سايت امري ضروري است. بنابراين در صورت نداشتن نقشه سايت، گوگل خودش تصميم مي‌گيرد كه با چه سرعتي صفحات سايت شما را كاوش كند و اگر تناوب بروزرساني سايت شما كم باشد، در صورت تعريف نكردن نقشه سايت، باعث دير ايندكس شدن مطالب سايت مي‌شود. لازم به ذكر است كه سايت‌هاي خيلي بزرگ كه مطالب زيادي دارند برخي مواقع توصيه مي‌شود به جاي استفاده از نقشه سايت اجازه دهند تا گوگل خودش مطالب را ايندكس كند.

5- استفاده نادرست از نقشه سايت گوگل 

نقشه سايت يا Sitemap يكي از قسمت‌هاي بسيار مهم براي ايندكس شدن صفحات وبسايت است، با كمك نقشه سايت مي‌توانيد صفحات وبسايت خود را به منظور اطلاع رساني به گوگل و ديگر موتورهاي جستجو، فهرست كنيد تا ربات‌هاي گوگل وبسايت شما را با دقت بيشتري بررسي كنند. همچنين هر زمان كه محتواي يك صفحه تغيير مي‌كند بايد نقشه سايت هم تغيير كند، اما بسياري از مديران سايت‌ها به جاي نقشه سايت پويا، يك فايل استاتيك و ثابت را به عنوان Sitemap خود به گوگل معرفي مي‌كنند و اين همان دليلي است كه صفحات شما يا دير ايندكس مي‌شوند و يا ايندكس نخواهند شد

6- سرعت بروزرساني اطلاعات سايت

اگر وبسايت خود را به طور مكرر با محتواي باكيفيت بروزرساني كنيد، موتورهاي جستجو به سايت شما علاقه مند خواهند شد. به طور كلي موتورهاي جستجو بروزرساني منظم را دوست دارند و توجه ويژه‌اي به محتواي سايت دارند. موتور جستجوي گوگل سرعت خزنده خود را با سرعت بروزرساني اطلاعات سايت شما وفق مي‌دهد؛ بدين صورت كه اگر روزي يك مطلب در سايت خود بگذاريد خزنده گوگل هم روزي يكبار به سايت شما سر خواهد زد و اگر روزي 10 مطلب در سايت خود بگذاريد خزنده گوگل هم سرعت خود را افزايش مي‌دهد تا بتواند مطالب سايت‌تان را ايندكس كند. بنابراين تناوب ايندكس شدن مطالب سايت، به تناوب بروزرساني سايت شما بستگي دارد.

7- قطعي يا مشكل سرور در سايت

ممكن است براي شما پيش آمده است كه به دليل ايجاد مشكلاتي در سرور و يا اختلال‌هايي در تنظيمات DNS دامنه پيامي مبني بر عدم دسترسي ربات گوگل به سايت در پنل مديريت كنسول جستجوي گوگل ديده باشيد. اين قبيل مشكلات حتما بر روي ايندكس شدن صفحات سايت تأثير خواهند گذاشت. اما اگر در مدت زمان كوتاهي و سريع اين مشكلات را برطرف كنيد دسترسي ربات‌هاي گوگل به صفحات سايت شما ممكن شده و با بازخواني مجدد، ايندكس مطالب را انجام خواهند داد. لازم به ذكر است در صورت رفع نكردن مشكل، گوگل سايت شما را از نتايج خود حذف مي‌كند تا زماني كه سايت دوباره به عالت عادي برگردد كه در اينصورت ممكن است مدت زماني طول بكشد تا سرعت ايندكس شدن صفحات به حالت قبل برگردد.

بيشتر بدانيد: طراحي سايت فروشگاهي   شركت طراحي سايت

 

روشهاي عملي افزايش سرعت ايندكس مطالب سايت در گوگل و ساير موتورهاي جست و جو

به صورت خلاصه ميتوان اين روشها را بصورت زير تقسيم بندي كرد :

برنامه زماني براي انتشار مطالب و آپديت كردن منظم سايت

جلوگيري از انتشار مطالب كپي شده از ساير سايتها و همچنين محتواي كپي در داخل سايت

افزايش دستي سرعت خزش يا crawl rate از پنل وبمستر تولز

ثبت نقشه سايت در وبمستر تولز

فعاليت  و انتشار مطالب سايت در شبكه هاي اجتماعي

ايجاد لينك داخلي بين صفحات سايت

بهينه سازي تصاوير موجود در مطالب

افزايش سرعت سايت و استفاده از هاست مناسب و قابل اعتماد

بستن مسير خزنده ها با استفاده از فايل robots.txt

پينگ دستي و خبردار كردن گوگل از انتشار مطالب جديد در سايت

كه در ادامه تك تك اين روشها را توضيح ميدهيم.

 

برنامه زماني براي انتشار مطالب جديد:

موتورجستجوگر گوگل از بي نظمي و مطالب تكراري خوشش نمي آيد و اين را بدانيد اعتبار محتواي شما مهم است و اين محتوا زماني معتبر شناخته ميشود كه تكراري نباشد و جذابيت لازم را داشته باشد و نكات كاربردي و مفيد را براي كاربران ارائه دهند، زماني كه كاربر جذب محتواي شما شد، شاخك هاي گوگل تيز ميشود و مطالب را مورد حمايت قرار ميدهند. برنامه زمانبندي هم به اين معناست كه وقتي شما مرتب و طبق برنامه مطالب را قرار ميدهيد، اين باعث ميشود ربات ها و خزنده هاي موتورهاي جستجوگر بيشتر شما را رصد كنند و برايشان جالب توجه باشيد و مدام به شما سر بزنند.

محتوي مهم ترين بخش از سايت شما و همچنين مهم ترين بخش سايت براي موتورهاي جست و جو است كه از طريق آن به سايت شما ميرسند. هر چه بيشتر محتوي ايجاد كنيد و مطالب را در بازه هاي زماني كمتري منتشر كنيد كمك ميكند كه نرخ ايندكس سرعت صفحات سايت شما بيشتر شود.
سرعت انتشار بالاي محتوا در سايت يكي از مهم ترين عوامل دخيل در افزايش سرعت ايندكس سايتها است و به همين دليل است كه سايتهاي خبري نرخ ايندكس بسيار خوبي دارند چون در اين سايتها سرعت انتشار مطالب جديد به حدي زياد است كه خزنده گوگل از سايت خارج نميشود و هنگامي كه مطلب جديدي منتشر ميشود بلافاصله آن را ايندكس ميكند.


در حالت ايده آل بايد 3 مطلب جديد در طول هفته منتشر كنيد تا سرعت ايندكس سايت تان مناسب باشد.

مراقب محتواي تكراري باشيد


اگر از آن دسته سايتهايي هستيد كه فقط مطالب ديگر سايتها را كپي و منتشر ميكنيد پس نبايد توقع سرعت ايندكس بالا داشته باشيد زيرا وقتي خزنده هاي گوگل وارد سايت شما ميشوند و مطلبي از سايت شما را اسكن ميكنند و متوجه ميشوند قبلا اين مطلب در سايت ديگري منتشر شده پس شما را به عنوان كپي كننده تشخيص ميدهند و همين موضوع باعث ميشود كه به مرور زمان سرعت ايندكس صفحات سايت شما كمتر و كمتر شود.
همچنين بايد توجه كنيد محتواي داخلي صفحات مختلف سايت شما هم نبايد تكراري باشد يعني نبايد هيچ مطلبي در دو صفحه جداگانه از سايت شما منتشر شود چون اين كار هم باعث كاهش سرعت ايندكس صفحات سايت ميشود.

افزايش سرعت خزش سايت Crawl rate:

گوگل وبمستر تولز ابزاري دارد كه شما ميتوانيد درخواست دهيد سايت شما بيشتر توسط خزنده ها مورد بررسي قرار بگيرد و بازديد شود. ممكن است سايت شما مطالب زيادي داشته باشد كه مورد توجه قرار نگرفته است. از پنل مديريتي گوگل وبمستر خود در گزينه تنظيمات crawl rate را انتخاب كنيد.البته زياد كردن اين گزينه شايد خيلي هم جالب نباشد چون گوگل خودش ميتواند تخمين بزند چقدر به سايت شما سر بزند.

نقشه سايت خود را ثبت كنيد:

به روز رساني در سايت خود را در نقشه سايت خود رسم كنيد و آن را لحاظ كنيد، اگر تغييراتي در كل سايت ايجاد ميكنيد لطفا بدانيد نقشه سايت عنصر بسيار مهمي است و به نوعي خود شما مسير ها و آدرس ها را به گوگل و خزنده ها ميدهيد به نوعي كه شناسايي بهتري نسبت به سايت شما خواهند داشت. البته تضميني براي اين نيست كه گوگل از شرايط شما پيروي كند اما توصيه كرده كه در سايت خود و اكانت گوگل وبمسترتان آن را لحاظ كنيد.

هنگامي كه نقشه سايت را در وبمستر تولز گوگل ثبت ميكنيد به خزنده هاي گوگل كمك ميكنيد كه ساختار و مسيرهاي دسترسي به مطالب سايت شما را بهتر تشخيص دهند و بتوانند با سرعت بيشتر مطالب شما را پيدا كرده و در ايندكس گوگل قرار بدهند.

 شبكه هاي اجتماعي:

اسپايدر ها و خزنده ها در شبكه هاي اجتماعي هم مشغول گشت و گذار هستند و منتظر فرصتي ميباشند كه لينك هايي را فراخواني كنند و زماني كه لينك مطالب شما در شبكه هاي مختلف اجتماعي وجود دارد به نوعي آن را جذب ميكنند و اعتبار سنجي مي نمايند. اين عمل در ايندكس سريع مطالب اهميت دارد.وقتي شما مطلبي را در شبكههاي اجتماعي منتشر ميكنيد ممكن است خزنده هاي موتور جست و جو به آن برخورد كرده و از طريق دنبال كردن لينك آن به سايت شما برسند و به اين ترتيب بتوانند آن صفحه را در سايت شما ايندكس كنند.

خزنده ها بصورت هميشگي در شبكه هاي اجتماعي حضور دارند و مطالب منتشر شده را در كوتاه ترين زمان ممكن دنبال و ايندكس ميكنند.

محتواي فعال داشته باشيد:

اسپايدرها سريعا جذب مطالب جديد و به روز ميشوند. اگر شما سيسم بلاگ داريد بهترين پلتفرم است چون با استفاده از اين سيستم ميتوانيد به راحتي مطالب به روز قرار دهيد و سايت شما شناخته ميشود.سايتهايي كه فقط چند صفحه ثابت و بدون تغيير و بروز رساني دارند نبايد توقع ايندكس سريع مطالب خود را داشته باشند زيرا خزنده ها تمايل چنداني به اينگونه سايتها ندارد و در فاصله هاي زماني طولاني وارد اين سايتها ميشوند .

پس اگر يك سايت شركتي داريد كه داراي چند صفحه ثابت و بدون تغيير است بايد در كنار آن يك بخش وبلاگ هم اضافه كنيد و در آن بخش اخبار و مقالات تخصصي مرتبط با كسب و كار خود را بصورت منظم منتشر كنيد.اين كار باعث ميشود كرالر ها با سايت شما آشتي كنند!

ايجاد لينك هاي داخلي:

بين مطالب خود پل هاي ارتباطي قرار دهيد. اگر مطلبي مينويسيد كه كلماتي دارد كه در نوشته هاي قبلي آن را ذكر كرديد لطفا لينك آن را فراموش نكنيد. در هيچ كاري افراط نكنيد چون لينك دهي داخلي خارج از عرف هم به نوعي دفع كننده است. لينك هاي داخلي پل هاي ارتباطي وبسايت هستند اگر سايت شما ساختار درستي از لينك هاي داخلي ندارد پس هيچ پل ارتباطي بين مطالب شما وجود ندارد. لينك هاي داخلي با ايجاد پل ها باعث ميشوند مطالب شما بيشتر در ديد اسپايدرها قرار بگيرند و آنها سريع تر از به روز رساني سايت شما باخبر شوند.

با ايجاد لينك داخلي باعث ميشويد هم كاربران  سايت شما و هم خزنده هاي گوگل وقتي يك صفحه از سايت شما را ايندكس ميكنند تمامي لينكهاي موجود در آن صفحات را هم دنبال كرده و از اين طريق به ساير صفحات سايت شما ميرسند و به اين ترتيب خزنده اي كه براي ايندكس يك صفحه وارد سايت شما شده بود به چندين صفحه از سايت هدايت ميشود و ممكن است اين كار باعث شود صفحاتي كه در گذشته از ديد كرالر هاه جا مانده بودند اينبار صفحات سايت را پيدا كرده و آنها را ايندكس كنند.

بهينه سازي تصاوير

شايد عجيب به نظر برسد اما حقيت دارد بله حتي بهينه سازي تصاوير شما در سريع تر ايندكس شدن مطالب تاثير دارند.هر پارامتري كه در On Page مورد بررسي قرار ميگرد در سريع تر شدن ايندكس مطالب شما تاثير دارند. بهينه سازي تصاوير باعث ميشود گوگل كل محتوا را سريع تر و مفيد تر مورد بررسي قرار دهد و در نتيجه سريع تر بتواند به ايندكس خود اضافه كند.

افزايش سرعت سايت

خزنده هاي موتورهاي جستجو، وب سايت هاي كند را دوست ندارند. اگر سرعت لود صفحات شما كند باشد، خزنده ها وقت خود را براي سايت شما تلف نمي كنند و به سراغ ساير وب سايت هاي اينترنتي كه سرعت مناسبي دارند مي روند، بنابراين افزايش سرعت لود صفحات باعث مي شود كه خزنده ها هم سريعتر به سايت شما سر بزنند.

اميدواريم كه در نهايت بتوانيد با رعايت موارد فوق، سرعت ايندكس مطالب خود در گوگل را افزايش دهيد، در نظر داشته باشيد كه افزايش سرعت ايندكس شدن مطالب ارتباطي به رتبه بندي سايت شما در گوگل ندارد و كمكي به بهود رتبه بندي سايت شما در گوگل نخواهد كرد.

براي ميزباني سايت خود بايد از سرويس دهنده و هاست مناسب و پر سرعت استفاده كنيد.خزنده هاي گوگل Google Crawlers در بازه هاي زماني مختلفي به سايت شما سر ميزنند تا مطالب جديد رو ايندكس كنند و اگر در آن زمان سايت شما در دسترس نباشد و اين اتفاق چند بار تكرار شود, خزنده ها اين بازه زماني را بيشتر ميكنند و ديرتر به سايت شما سر ميزنند.
به همين دليل استفاده از هاست ارزان و بي كيفيت كه مرتبا قطع ميشود ميتواند ضرر جدي به رتبه هاي گوگل و ايندكس سايت شما بزند.

بشتر بخوانيد: طراحي سايت      ساخت سايت

بستن مسيرهاي نامناسب براي خزنده ها از فايل robots.txt

در تمامي سايتها صفحات زيادي وجود دارند كه نيازي نيست در ايندكس گوگل باشند مانند صفحات پنل مديريت سايت يا صفحات پنل اعضا و اينگونه صفحات كه جزئي از حريم خصوصي سايت شما هستند و ايندكس شدن آنها تاثيري در سئو سايت ندارد پس ميتوانيد با استفاده از فايل robots.txt دسترسي خزنده هاي تمامي موتورهاي جست و جو را به اين فايل ها و فولدرهاي خصوصي سايت خود محدود كنيد و با اين كار فقط صفحات ارزشمند سايت خود را در ديد خزنده ها قرار دهيد كه اين كار هم در افزايش سرعت ايندكس صفحات سايت تاثير بسزايي دارد.

استفاده از سرويس هاي پينگ براي افزايش سرعت ايندكس

گاهي اوقات وقتي مطلب جديدي در سايت تان منتشر ميكنيد و بعد از چند روز مطالب شما ايندكس ميشوند ميتوانيد با كمك روش هايي گوگل را پينگ كنيد تا متوجه شود شما مطلب جديدي منتشر كرده ايد يا در صفحات قبلي سايت خود تغييراتي ايجاد كرده ايد و با اين كار مجددا خزنده ها را به سايت خود هدايت كنيد.براي اين كار از روشهاي زير ميتوانيد استفاده كنيد:

استفاده از fetch as google در پنل وب مستر تولز گوگل و ثبت لينك مطلب تازه منتشر شده يا تغيير پيدا كرده

استفاده از submit url كه براي اين كار كافي است به سايت گوگل برويد و در كادر جست و جو عبارت submit url را وارد و دكمه جست و جو را بزنيد و سپس در صفحه نتايج كادري را ميبينيد كه ميتوانيد آدرس مطلب سايت تان را در ان وارد كرده و دكمه submit را بزنيد.

روشي هم براي پينگ دستي گوگل وجود دارد و آن استفاده از سايت pingomatic است.اين سايت متعلق به سازمان وردپرس است و با استفاده از آن ميتواند گوگل و چندين سرويس دهنده ديگر را بصورت همزمان پينگ كنيد تا خزنده هاي خود را براي ايندكس مجدد به سايت شما بفرستند

 

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،
 



بازاريابي شبكه اي
نوشته شده در ۴ شهريور ۱۳۹۹
ساعت : ۱۰:۰۳:۱۷
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

بازاريابي شبكه اي به افراد اين امكان را مي دهد كه محل و ساعت كار خود را انتخاب كرده و به آزداي مالي دست پيدا كنند. اجازه ندهيد اين تصورات نادرست و باورهاي غلط توجه شما را از كسب و كار بازاريابي شبكه اي دور كند. شما اگر درك خوبي از اين صنعت داشته باشيد موفقيت هاي بسياري در اين زمينه كسب خواهيد كرد .

 

 

اگر اين نگرش ها و تصورات غلط قديمي را كنار بگذاريم، بازاريابي شبكه اي يك روش مناسب براي شروع يك كسب و كار پاره وقت است و اولين قدم براي موفقيت در اين راه ، تشخيص حقيقت آن از تصورات نادرستي است كه درمورد آن وجود دارد. بازاريابي شبكه اي يك مدل كسب و كار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسياري در مورد اين نوع از بازاريابي وجود دارد كه در بهترين حالت آن را يك كسب و كار بي اهميت و در بدترين حالت، عده اي از فروشندگان حريص تعريف مي كنند. در ادامه ي اين مقاله چند مورد از تصورات اشتباهي كه در مورد اين بازاريابي رايج شده است و دلايل نادرستي آن ها بيان مي شود.

تصور نادرست 1: در نهايت اشباع صورت مي گيرد.
حقيقت: اشباع به مرحله اي گفته مي شود كه بازاريابي شبكه اي كل جامعه را فرا بگيرد و بازاريابان ديگر نتوانند مشتري پيدا كنند و اين روند را ادامه دهند. اگر چنين اتفاقي بيفتد بسياري از فعالان كه در سطح پائين قرار دارند ضرر خواهند كرد. اما در حقيقت اشباع در بازاريابي شبكه اي غير ممكن است زيرا تعداد انسان ها نامتناهي است و هر روز افراد جديدي متولد مي شوند در نتيجه بازاريابان خواهند توانست افراد جديدي را به مجموعه اضافه كنند. Tim Sales بازارياب شبكه اي در zig ziglar استدلال جالبي ارائه كرده است. او مي گويد: ” آيا شما مي دانيد چه تعداد از افراد يخچال ندارند؟ نه؟ آيا اين بدين معني است كه جنرال الكتريك فروش يخچال را متوقف كند؟”.

article_image_one_219.jpg

تصور نادرست 2: بازاريابي شبكه اي يك طرح هرمي غيرقانوني است.
حقيقت: بازاريابي شبكه اي كاملا متفاوت از شركت هاي هرمي است. شركت هاي هرمي به اين صورت كار مي كنند كه افراد با پرداخت مقداري پول عضو شركتي مي شوند تا در آينده با به عضويت در آوردن چند نفر ديگر و رشد زير مجموعه مشتريان به چند برابر حق عضويت دست پيدا كنند. آن ها محصولي را نمي فروشند، پول هاي افراد را جمع مي كنند و با آن كاري انجام نمي دهند، اما بازاريابي شبكه اي به توليد كمك مي كند و باعث پيشرفت اقتصادي جامعه مي شود.

تصور نادرست 3: تنها شخصي كه در راس قرار دارد، پول به دست خواهد آورد.
حقيقت: در شركت هاي بازاريابي شبكه اي خوب، درآمد وابسته به تلاش است و هيچ ارتباطي با موقعيت ندارد. اعضا بدون در نظرگرفتن موقعيت شان هر اندازه كه تلاش كنند درآمد به دست خواهند آورد.

تصور نادرست 4: بازاريابي شبكه اي مفيد نيست.
حقيقت: در سال 2013 اين صنعت حدود 31630000000 دلار در ايالت متحده فروش داشته است. اين تعداد در سراسر جهان به 100 ميليارد دلار افزايش يافت. اين اعداد به وضوح عملكرد بازاريابي شبكه اي را نشان مي دهند. موفقيت يا شكست بسياري از بازاريابي هاي شبكه اي به تلاش بازاريابان آن كسب وكارها بستگي دارد. بسياري از وبلاگ نويسان كارشان را به خوبي انجام نمي دهند اما مطمئنا شما نمي گوييد وبلاگ نويسي مفيد نيست.

تصور نادرست 5: هدف بازاريابي شبكه اي سوءاستفاده از مردم است.
حقيقت: هدف اين صنعت كمك كردن به يكديگر است. موفقيت در بازاريابي شبكه اي از كمك به ديگران در رسيدن به اهداف شان به دست مي آيد. فردي كه نمي تواند براي خود زيرمجموعه جذب كند باز هم درآمد به دست خواهد آورد اما درآمد سرمايه گذاري روي زيرمجموعه شان را نخواهند داشت. برخي از بازاريابان شبكه اي جذب زياد افراد را عامل موفقيت مي دانند درحالي كه كساني در اين صنعت موفق خواهند بود كه در تلاش واقعي براي كمك به يكديگر باشند.

تصور نادرست 6: هيچ كس در بازاريابي شبكه اي واقعا ثروتمند نمي شود.
حقيقت: اگر ميزان موفقيت با پول دار بودن اندازه گيري مي شود، پس اكثريت كاركنان مشاغل سنتي متحمل شكست هاي بزرگي هستند. موفقيت در بازاريابي شبكه اي بايد به وسيله ي تعداد مردمي كه به اهداف شان رسيده اند اندازه گيري شوند. بسياري از افراد موفقيت را زماني به دست مي آورند كه به اندازه ي كافي در خانه مي مانند و يا بدهي هاي شان را پرداخت مي كنند.

تصور نادرست 7: بازاريابان شبكه اي يك فرقه هستند.
بسياري از بازاريابان شبكه اي نسبت به كارشان متعصب هستند اما اغلب تعصب در همه جا وجود دارد. شركت هاي بازاريابي شبكه اي نيازي به تعصب ندارند و در واقع آن ها بسيار سخت تلاش مي كنند تا كارشان را توسعه دهند و آمار و ارقام را حفظ كنند.

 

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،
 



6 درس بازاريابي
نوشته شده در ۴ شهريور ۱۳۹۹
ساعت : ۱۰:۰۲:۱۲
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

آليس در سرزمين عجايب، فارغ از ايجاد فضايي شاد و مفرح، حرفهاي ديگري نيز براي گفتن دارد؛ حرفهايي كه از ديدگاههاي گوناگون قابل تأمل هستند. در اينجا از منظر بازاريابي به اين اثر بزرگ نگاه مي كنيم و چند نكته را كه برگرفته از آن است، بررسي مي كنيم:

 

آليس در سرزمين عجايب نوشته ي لوئيس كرول يكي از رمانهاي مشهور قرن نوزدهم است كه تاكنون اقتباسهاي مختلفي از آن صورت گرفته است. يكي از نكات جالب درباره ي اين اثر اين است كه علي رغم درون مايه و فضاي كودكانه اش، با گروههاي سني مختلف ارتباط برقرار مي كند. استقبال تماشاگران از اقتباس سال 2010 از اين شاهكار ادبي كه با بازي جاني دپ همراه بود.

article_image_one_214.jpg

1. «بعضي وقت ها قبل از صبحانه، من شش چيز غيرممكن را در ذهنم تصور مي كنم و آنها را باور مي كنم.»

اين جمله ي ملكه ي سرزمين عجايب شايد براي خيلي از ما كه حتي صبحانه هم نمي خوريم، قدري عجيب باشد اما واقعيت اين است كه فرايند طوفان فكري (brainstorming) داراي مرز مشخصي نيست و نمي توان آن را به زمان و مكان خاصي محدود كرد. در بازاريابي و تبليغات ايده هاي جديد در موقعيت هايي به ذهن ما خطور مي كنند كه ما حتي فكرش را هم نمي كنيم. برخي از ايده ها در ابتدا احمقانه به نظر مي رسند اما با چندين بار چكش خوردن به اقداماتي نوآورانه تبديل مي شوند و سهم بازار يك شركت را تكان مي دهند. پيشنهاد مي كنم هميشه دفترچه ي يادداشتي به همراه داشته باشيد تا وقتي ايده اي به ذهن تان خطور مي كند، به دليل مشغوليت هاي روزمره آن را به فراموشي نسپاريد.

2. «مي شود به من بگوييد از كدام راه بايد بروم؟» «بستگي دارد كه به كجا مي خواهي بروي.»

اين سؤال و جواب بين آليس و گربه مي تواند در ارتباط با بازاريابي نيز مصداق پيدا كند. براي اجراي هر ايده اي (پروموشن، تبليغات اتوبوسي، تخفيف، اجراي كمپين و ...) داشتن چشم انداز نقش بسيار مهمي در موفقيت دارد. داشتن چشم انداز وسيع (big vision) به تمام فعاليت هاي بازاريابي جهت مي دهد. از همان ابتدا بايد بدانيم كه مي خواهيم به كجا برسيم، براي چه طيفي از مشتريان محصول توليد مي كنيم، محصول ما در كدام منطقه از شهر يا كشور فروش مي رود، اگر بيشتر بفروشيم آيا توليد مي تواند همپاي واحد فروش، حجم توليدي خود را بالا ببرد، هدف ما از توسعه ي بازار چيست و ... . فكر كردن به اين مسائل باعث مي شود كه ناآماده وارد بازار نشويم و در دام اتفاقات پيش بيني نشده نيفتيم.

3. پادشاه خيلي جدي گفت: «از نقطه ي شروع، آغاز كن و برو تا به نقطه ي پايان برسي؛ سپس مي تواني توقف كني.»

بازاريابي خوب بستگي به اين دارد كه شركت شما بتواند فرايند خلاقي را تعريف و سپس اجرا كند. ابتداي اين فرايند با تحقيقات بازار، يافتن فرصت ها و توسعه ي بازار آغاز مي شود و تا لحظه اي كه بازاريابي به فروش بيشتر و مؤثرتر تبديل نشود، اين فرايند از حركت نمي ايستد. اشتباه برخي از واحدهاي بازاريابي اين است كه در ميانه ي راه متوقف مي شوند و توپ را به زمين ديگر بخش ها مي اندازند اما تأثيرگذاري بازاريابي زماني موردقبول است كه نتايج آن روي اعداد فروش ديده شود.

4. «خيلي مطمئن نيستم كه ...» «پس حرف نزن»

شايد در ابتدا اين پاسخ كمي بي رحمانه به نظر برسد اما واقعيت اين است كه در بازار امروز جايي براي شك و ترديد و عدم اطمينان وجود ندارد. تصميمات بايد قاطع و بر پايه ي داده هاي دقيق باشند. يك لحظه ترديد در حركت كردن ممكن است ما را چندين قدم از رقبا عقب بيندازد همانطور كه برداشتن قدم اشتباه ممكن است به قيمت حذف ما از بازار تمام شود. هر قدمي كه برمي داريم، بايد آنقدر با فكر، تدبير، تحليل و شناخت باشد كه لحظه اي در مسيري كه در آن پيش مي رويم، ترديد نكنيم.

5. كنجكاوتر و كنجكاوتر

كنجكاوي باعث مي شود كه آليس وارد لانه ي خرگوش شود و اتفاقات عجيب و غريب بعدي برايش رقم بخورد. بازارياب و فروشنده اگر نسبت به اتفاقات درون سازماني و برون سازماني كنجكاو نباشد و سنسورهاي حساسي نداشته باشد، نمي تواند به موقع عكس العملهاي مناسبي از خود نشان دهد. كنجكاوي لازمه ي خلاقيت است و خلاقيت ضامن بقا در بازار رقابتي.

6. به قوه ي تخيل خود بي توجه نباشيد.

شايد مهم ترين درسي كه مي توانيم از آليس در سرزمين عجايب بياموزيم اين است كه ارزش قوه ي تخيل خود را درك كنيم و نسبت به آن بي توجه نباشيم. آنچه اين اثر را جاودانه كرده است، همين پرداختن به قوه ي تخيل است. قوه ي تخيل آليس او را وارد دنياي جديدي مي كند و اتفاقات كاملاً جديدي را براي او رقم مي زند. بنابراين به جاي اينكه تخيلات خود را با عناويني مانند دست نيافتني و غيرمنطقي نابود كنيم، بهتر است به اين فكر كنيم كه چگونه مي توانيم با تلاش بيشتر فاصله ي ميان آنها و واقعيت را كمتر كنيم.

 

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به   طراحي سايت   ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي  را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت  پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد.

 

شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب  طراحي سايت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات  طراحي سايت تهران  را به شما عرضه مي كند. همچنين  طراحي اپليكيشن  موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد. طراحي اپليكيشن موبايل  را با ما تجربه كنيد.

تبليغات درون متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،
 



[ ۱ ]