پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 7382
 
نكاتي براي سئو سايت
نوشته شده در ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
ساعت : ۱۱:۴۴:۲۹
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

 

انواع سئو

سئو به سه نوع كلاه سفيد (white hat SEO) ، كلاه سياه (Black hat SEO) و كلاه خاكستري (Gray hat SEO) تقسيم مي شود كه خيلي خلاصه در مورد دو موضوع سئو كلاه سياه و كلاه خاكستري توضيح ميدهيم تا جايگاه سئو كلاه سفيد نسبت به آنها روشن شود. اما قبل از اين موضوع لازم است توضيح دهيم كه سئو كار كلاه سفيد، شخصي است كه بر اساس توصيه ها و قوانين گوگل كار سئو را انجام مي دهد و به همين خاطر هرگز در طول زمان به مشكل برنخواهد خورد و سايت او دچار جريمه گوگل نمي شود، اما در طرف مقابل سئو كار كلاه سياه فردي است كه با استفاده از روش هاي خلاف و غيرقانوني سعي مي كند رتبه سايت خود را بهبود دهد و گوگل با چنين افرادي مبارزه مي كند، سئو كار كلاه خاكستري فردي است كه نه به طور كامل از سئو سفيد و نه به طور كامل از روش هاي سئو سياه استفاده مي كند، بلكه بين اين دو روش قرار دارد و به صورت محتاطانه از روش هايي استفاده مي كند كه بتواند رتبه سايت خود را بهبود بخشد.

 

 

تكنيك هاي سئو سفيد

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

سئو كلاه سياه چيست؟

سئو شامل يك سري قوانين است كه برخي از آنها به صورت مستقيم يا غير مستقيم از طرف خود موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل) اطلاع رساني شده است و برخي از آنها نيز در طي تجربياتي كه كاربران و متخصصان در استفاده از اين موتورهاي جستجو داشته اند كشف و اعلام شده است. اگر گاهي مشاهده مي‌كنيد كه اطلاعات متضادي در مورد سئو توسط متخصصان بيان مي‌شود، به اين خاطر است كه بسياري از اين اطلاعات تجربي اند و گاهي در اين تجربيات خطاهايي رخ مي‌دهد.
سئو كلاه سياه قصد دارد با روش‌هايي ابتكاري، از اين قوانين سوء استفاده كند و آنها را دور بزند. به طور مثال، چند سال قبل كه گوگل اهميت ويژه‌اي براي تراكم كلمه كليدي در متن قائل بود و به شاخص هاي ديگر توجه چنداني نداشت، افرادي كه به سئو كلاه سياه مي‌پرداختند، صفحاتي در سايت‌ها قرار دادند كه صرفا حاوي يك سري كلمه كليدي بود و هيچ دانش خاصي را به خواننده منتقل نمي‌كرد. اما نكته مهم اين است كه سئو كلاه سياه اگرچه در زمان كمي باعث رشد سريع شما مي‌شود، با بهبود الگوريتم هاي گوگل، به همان سرعت باعث سقوط شما خواهد شد. لذا اين روش براي كسب و كارهايي كه قصد كار بلند مدت دارند توصيه نمي‌شود.

 

سئو كلاه خاكستري چيست؟

افرادي كه از روش هاي سئو كلاه خاكستري استفاده مي‌كنند، نه به طور كامل از روش هاي سئو كلاه سياه پيروي مي‌كنند و نه به طور كامل پيرو مكتب سئو كلاه سفيد هستند، بلكه سعي مي‌كنند با ايجاد راه‌هاي ميان‌بر، كمي به روند سئو سرعت ببخشند. به طور مثال شما ممكن است براي ساخت بك‌لينك اقدام به ايجاد چند وبلاگ فرعي كنيد و مدام از همه مطالب آنها به سايت خودتان لينك دهيد، انجام اين كار به تعداد بالا باعث مي شود كه از ديد گوگل به عنوان سئوكار كلاه سياه شناخته شويد، اما انجام اين كار به تعداد محدود شما را به عنوان يك سئو كار كلاه خاكستري معرفي مي كند.

 

سئو كلاه سفيد

 

سئو كلاه سفيد به چه معناست؟

و اما سئو كلاه سفيد كه موضوع اصلي اين مطلب است و جزئيات كامل آن را در ادامه توضيح مي‌دهيم، از اين قرار است كه شما اصولا مطلب را براي مخاطب مي‌نويسيد و در پي آن زماني كه مخاطب، مطلب شما را بپسندد، موتور جستجو نيز شما را شناسايي خواهد كرد چرا كه اگر شما در خدمت مخاطبانتان باشيد، موتورهاي جستجو نيز در خدمت شما خواهند بود. حال در اين راستا يك سري اصول و استاندارد نيز به دست آمده است كه در ادامه توضيح داده شده اند.

سئو كلاه سفيد شامل چه مواردي مي شود؟

1- استفاده صحيح از تگ ها و متا تگ ها

در كدنويسي سايت بايد تگ h1, h2, h3 , h4 , h5 و تگ h6 را به طور مناسبي با استفاده از كلمات كليدي هر صفحه و همچنين عناوين مهم موجود در هر صفحه تكميل كنيد. البته اگر كدنويس هم نباشيد و سايت شما با استفاده از وردپرس ساخته شده باشد، خود وردپرس اين كار را براي شما انجام مي‌دهد. غير از تگ هايي كه ذكر شد، متا تگ توضيحات (Meta description tag) و تگ Alt كه مربوط به توضيحات تصاوير است نيز وجود دارند كه بايد به طور صحيح و استاندارد تكميل شوند. از تگ عنوان (Title tag) هم غافل نشويد كه سايت شما را به موتورهاي جستجو معرفي مي‌كند.

سعي كنيد تا جايي كه ممكن است متا تگ توضيحات را طوري بنويسيد كه علاوه بر توصيف محتواي آن صفحه، كاربر را ترغيب كند كه وارد آن صفحه بشود چرا كه اگر آن صفحه از سايت شما در سرچ موتورهاي جستجو جايگاهي كسب كند، در ادامه عنوان صفحه (كه همان تگ Title است) ، متن موجود در متا تگ توضيحات هم نمايش داده مي‌شود.

2- توليد محتواي باكيفيت و استاندارد

شايد بتوان گفت مهم ترين مورد در سئو كلاه سفيد، محتواي با كيفيت است. نكات بسيار زيادي در مورد يك محتواي استاندارد وجود دارد. در گذشته گفته مي‌شد كه مطالب هر صفحه بايد كوتاه باشد تا خواننده از مطالعه آن خسته نشود اما در اين سال ها به نظر ميرسد صفحاتي كه داراي متني حاوي بيش از 1000 كلمه هستند، راحت در موتورهاي جستجو جايگاه به دست مي‌آورند. البته همه نكاتي كه ما در سئو كلاه سفيد بيان مي‌كنيم با اين پيش فرض است كه شما قبل از هر چيز به مفيد بودن محتوا براي كاربرانتان توجه مي‌كنيد، چرا كه اگر همه اين نكات بيان شده را رعايت كنيد اما كاربران، شما را نپسندند موتورهاي جستجو نيز شما را نخواهند پسنديد.

بعد از تعدادي پاراگراف از يك تصوير زيبا ، جذاب و با كيفيت استفاده كنيد تا چشم كاربران از مشاهده حجم زياد و يكنواخت متن ها خسته نشود و مدت بيشتري را به مطالعه سايت شما بپردازند. اين مسئله كمك مي كند تا شاخصي با عنوان Time on site كه به طور مستقيم در سئو سايت شما موثر است، بهبود يابد. ضمنا در همين راستا توجه داشته باشيد كه تعداد خطوط هر پاراگراف را نيز بيش از حد افزايش ندهيد و بعد از هر چند خط از مطلبتان، يك تيتر جديد استفاده كنيد. چگالي و تراكم كلمه كليدي در متن نيز مهم است كه در اين مورد نيز اگر سايت وردپرسي داشته باشيد مي توانيد از پلاگين يوست كمك بگيريد. 

سعي كنيد در هر صفحه اي كه مي‌توانيد، از ويدئو استفاده كنيد چرا كه از دو جهت به سئو شما كمك مي‌كند. جهت اول اينكه مشاهده ويدئو توسط كاربران باعث مي‌شود Time on site افزايش پيدا كند و جهت دوم اينكه گفته مي‌شود جدا از اينكه ويدئو ديده مي‌شود يا خير، همين كه يك ويدئو در سايت خود قرار داده ايد، از نظر موتورهاي جستجو ارزشمند است و نشان مي‌دهد كه شما براي غني سازي مطالب سايت خود تلاش كرده‌ايد. از آن جهت كه توليد ويدئو معمولا كار بسيار پرهزينه اي است، پيشنهادي براي صرفه جويي در اين هزينه ها براي شما داريم. ارزان ترين راه براي داشتن چند ويدئو در سايت اين است كه اقدام به دانلود ويدئوهاي مرتبط از سايت يوتيوب كنيد و بر روي آنها زيرنويس و آدرس سايت خود را ثبت و منتشر كنيد. توجه كنيد كه ويدئو ها را به صورت پخش آنلاين و غير قابل دانلود در سايتتان قرار دهيد، چرا كه اگر آن را صرفا در قالب فايل قابل دانلود منتشر كنيد، كاربر بعد از دانلود آن از سايت شما خارج مي‌شود و كمك آنچناني به سئو سايت شما نخواهد كرد.

از قرار دادن فايل هاي قابل دانلود در مطالب هم غافل نشويد. در اين مورد هم روشي به شما توصيه مي‌كنيم كه هم زمان كمي از شما مي‌گيرد و هم كارايي نسبتا خوبي دارد. توصيه مي‌شود همان مطلبي كه در قالب يك مقاله نگاشته ايد را در دو فايل Word و PDF ذخيره كنيد بعد آنها را با نام عنوان همان مطلب به علاوه عبارت Docx و PDF براي دانلود قرار دهيد. در بسياري از سرچ ها، كاربران به دنبال فايل هاي ورد و پي دي اف مي‌گردند و از آن جهت كه ما اين فايل ها را براي دانلود قرار داده ايم، شانس خوبي براي بازديد از سايت ما در اين سرچ ها وجود دارد.

در صفحات سايت خود از لينك دهي داخلي و خارجي استفاده كنيد. لينك دهي داخلي به اين معني است كه شما از يك صفحه از سايت به صفحه ديگري از سايت خودتان لينك دهيد و از خواننده دعوت كنيد آن صفحه را نيز مطالعه كند. اين نوع لينك دهي باعث مي‌شود هر كاربر، تعداد صفحات بيشتري از سايت شما را مشاهده كند كه اين اتفاق به طور مستقيم در محبوبيت شما در بين موتورهاي جستجو تاثير دارد. لينك دهي خارجي همانطور كه از اسم آن مشخص است، به اين معني است كه از سايت خود به سايت ديگري لينك دهيد كه اين كار باعث مي‌شود ربات هاي خزنده مربوط به موتورهاي جستجو، راحت تر بتوانند موضوع و محتواي صفحات سايت شما را بشناسند و اعتبار آن اعتماد كنند. سايت وب سئو كه در قسمت قبل معرفي شد، در بررسي لينك‌هاي داخلي (internal link) و لينك‌هاي خارجي (external link) نيز به شما كمك خواهد كرد و لينك هاي معيوب (Broken link) را معرفي مي‌نمايد تا اصلاح كنيد. 

 

 

 

توليد محتواي سئو شده

 

3- بك لينك هاي طبيعي

بك لينك (Backlink) زماني ايجاد مي‌شود كه سايت ديگري لينك شما را در يكي از صفحات خود قرار دهد و در واقع كاربران خود را به سايت شما ارجاع مي‌دهد. سايت هايي كه از روش هاي كلاه سفيد استفاده مي كنند، همواره بك لينك هاي طبيعي دارند، تصور اشتباهي كه نزد بسياري از وبمسترها وجود دارد اين است كه بك لينك ها بايد به صورت طبيعي توسط خود ما ايجاد شوند، بلكه مسئله اين است كه كاربران به صورت طبيعي بايد به سايت شما بك لينك دهند و زماني اين اتفاق مي افتد كه سايت شما كيفيت بالايي از نظر طراحي و محتوا داشته باشد. بايد در اين مورد صبور و پرتلاش باشيد و به طرف خريد بك لينك حركت نكنيد، مگر اينكه قصد داشته باشيد از روش هاي سئو كلاه سياه استفاده كنيد. يكي از سايت هايي كه تعداد بك لينك هاي سايت شما را نمايش مي‌دهد سايت الكسا است.

4- به اشتراك گذاشتن مطالب

مطالب سايت خود را در هر جايي كه دستتان مي‌رسد به اشتراك بگذاريد اما به اين پنج شبكه اجتماعي توجه ويژه اي داشته باشيد : گوگل پلاس ، يوتيوب ، فيس بوك ، توييتر و همچنين لينكدين . گفته مي‌شود كه اين شبكه هاي اجتماعي از اعتبار ويژه اي نزد گوگل برخوردار هستند. به اين نكته توجه داشته باشيد كه يوتيوب ، فيس‌بوك و توييتر در ايران فيلتر هستند و به همين دليل معمولا سايت ها و شركت ها به توليد محتواي تخصصي براي آنها اقدام نمي‌كنند، لذا اصراري وجود ندارد كه به دنبال جذب مخاطب در اين شبكه هاي اجتماعي باشيد، صرفا كافي است كه مطالب خود را در آن به اشتراك بگذاريد تا به سئو خود كمك كرده باشيد. در كنار اين موارد به آپارات، تلگرام و ساير امكانات موجود نيز توجه كنيد، درست است كه ارزش ويژه‌اي در نگاه گوگل ندارند اما كاربران ايراني بسيار زيادي در آنها در حال گشت و گذار اند كه ورود آنها به سايت شما باعث افزايش ترافيك و بهبود سئو خواهد شد.

5- سرعت سايت

كاربران بيشتر از چند ثانيه براي باز شدن سايت شما صبر نخواهند كرد چرا كه اطلاعاتي كه آنها نياز دارند معمولا در سايت هاي ديگر هم پيدا مي‌شود. پس تا جايي كه توان داريد بر سرعت سايت خود بيفزاييد. به نظر مي‌رسد بهترين راه آناليز سرعت سايت ، استفاده از ابزار تست سرعت خود گوگل با نام google page speed insights است كه البته متاسفانه اين ابزار هم به دليل نامعلومي فيلتر است. به هر حال ابزار معروف GTmetrix كه با آدرس اينترنتي gtmetrix.com قابل دسترس است، هم براي اين كار مناسب است و مي توانيد از آن استفاده كنيد. براي مطالعه بيشتر، مقاله "چگونه مشكل كندي سرعت سرور و وبسايت را برطرف كنيم؟" را بخوانيد.

6- ديتاهاي ساختار يافته (structured data)

داستان از اين قرار است كه شما با استفاده از انواع اسكيما (schema) كه توسط خود موتورهاي جستجو در سايت schema.org به طور كامل معرفي شده اند، محتواي سايت خود را كاملا دقيق به آنها معرفي كنيد تا درك صحيحي از سايت شما و مطالب آن داشته باشند. البته در صورتي كه شما اين كار را نكنيد هم اين ادراك حاصل مي‌شود اما يقينا كيفيت آن متفاوت خواهد بود و طبيعتا در جايگاه شما در سرچ موتورهاي جستجو نيز تاثير منفي خواهد گذاشت. براي مطالعه بيشتر، مقاله "Rich cards چيست و استفاده از آن چه مزيتي در سئو دارد؟" را بخوانيد.

 

 

سئو سفيد چيست

 

جمع بندي : سئو سفيد چيست؟

در نظر داشته باشيد كه به صورت خلاصه، هر كاري كه با ديد طولاني مدت و بر اساس بهبود تجربه كاربري اتفاق بيفتد، مي تواند به سئو سفيد سايت كمك كند، به عنوان مثال وقتي كه شما محتواي سايت را براي كاربران سايت مي نويسيد و محتواي مفيد و كاربردي توليد مي كنيد، از روش هاي سئو سفيد استفاده مي كنيد. اما اگر محتواي سايت را با اين هدف توليد مي كنيد كه صرفا براي روباتهاي موتورهاي جستجو جذاب باشد و اهميتي به كاربر نمي دهيد و مثلا از تكرار بي مورد كلمات كليدي و... استفاده مي كنيد، از سئو سياه استفاده كرده ايد. 

اميدواريم كه با مطالعه اين مقاله اطلاعات بيشتري در مورد سئو كلاه سفيد پيدا كرده باشيد و بتوانيد از طريق آن كسب و كار خود را رونق دهيد. نكته بسيار مهم ديگري كه در مورد سئو كلاه سفيد مطرح مي شود اين است كه همواره در كار سئو سايت سعي كنيد با شركت هايي همكاري داشته باشيد كه از روش هاي سئو سفيد استفاده مي كنند و بر اساس سئو كلاه سفيد فعاليت مي كنند تا روند رشد سايت شما در موتورهاي جستجو روندي مناسب و حرفه اي باشد.

 

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

سئو داخلي (On-Page SEO) چيست و شامل چه مواردي مي شود ؟

 

سئو داخلي كه ارتباط مستقيمي با چگالي كلمات كليدي و متاتگ‌ها دارد، كليه اصولي است كه در داخل سايت براي دستيابي به نتايج بهتر در موتورهاي جستجو انجام مي‌دهيم. همه تلاش‌هاي سئو با هدف رسيدن به بهترين نتيجه در موتورهاي جستجو و افزايش ترافيك سايت انجام مي‌شود. الگوريتم‌هاي گوگل از دو فاكتور On-Page و Off-Page براي ارتقاي رتبه سايت استفاده مي‌كنند. 

سئو داخلي چيست؟

On-Page SEO كه به سئو پايه هم مشهور است شامل موارد مختلفي مثل محتوا، كدنويسي، پياده سازي فني، ساختار و نماي سايت مي‌شود. مديران وب سايت بايد تمام تلاش خود را بكار ببرند كه نتايج كار طراحي سايت و توليد محتوا براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شود. اين فرآيند همان سئو داخلي است. سئو داخلي به دو بخش سئو تكنيكال (ساختاري) و سئو محتوا تقسيم مي‌شود. فرآيندهاي آن تنها روي رتبه گرفتن تمركز ندارند بلكه به بازاريابي اينترنتي موفق هم منجر مي شود. 

 

سئو داخلي چيست؟

 

نقش سئو داخلي در بهينه سازي چيست؟

تا زماني‌كه داخل سايت وضعيت مناسبي نداشته باشد نمي‌توان انتظار داشت سئو خارجي نتيجه بخش باشد. بنابراين بهينه سازي سايت بايد از داخل سايت شروع شود، پس از اينكه وضعيت داخل سايت به وضعيت مناسبي رسيد نوبت به سئو خارجي مي‌رسد. زماني كه كارشناسان وب به بررسي سايت‌هاي مشتريان مي‌پردازند، مشاهده مي‌كنند اغلب سايت‌ها حتي سايت‌هاي بزرگ و مشهور كشور در بخش داخلي خطاهاي بسياري دارند كه پيش از هر اقدامي بايد اين مشكلات اصلاح شود و پس از آن به سراغ ساير تكنيك‌هاي سئو برويم. اهميت اين موضوع از آنجا آشكار مي‌شود كه تا مشكلات داخلي سئو برطرف نشود كليه اقدامات خارجي بي اثر و يا اگر نخواهيم اغراق كنيم كم اثر خواهد بود. 

سئو داخلي شامل چه چيزهايي است؟

سئو تكنيكال 

مشكل ساختاري يا تكنيكال مسير حركت كاربر در سايت را مختل كرده و به سردرگمي او مي‌انجامد. دور از انتظار نيست كه چنين كاربري سايت را ترك كند و از خريد منصرف شود. در سئو تكنيكال تلاش مي‌شود اشتباهات برنامه نويسي برطرف شود تا كاربر به راحتي بتواند به آنچه نياز دارد دسترسي داشته باشد.

سئو محتوايي

ورود بازاريابان و نويسندگان حرفه اي به حوزه سئو، توليد محتواي تخصصي را وارد عرصه جديدي كرد. به اين ترتيب الگوريتم‌هاي گوگل متحول شدند و ارزش محتوا و بهينه سازي نوشتار چند برابر شد. در اين زمان بود كه بسياري از تكنيك‌هاي سئوي كلاه سياه از ميان رفت. 

مهم ترين پارامترهاي سئو داخلي در حوزه تكنيكال كدام است؟

در اجراي استراتژي لازم است يك سري از پارامترهاي تكنيكال را مد نظر قرار بدهيم. در زير به برخي از مهم‌ترين اين پارامترها اشاره مي‌كنيم:
•    استفاده متناسب و هوشمندانه از متاتگ‌ها
•    تعيين درست عناوين صفحات و بر اساس اصول سئو 
•    انتخاب ساختار مناسب براي لينك‌ها
•    استفاده از قالب‌هاي رسپانسيو
•    توجه به سرعت لود صفحات سايت
•    ثبت نقشه سايت در گوگل
•    توجه به لينك‌هاي داخلي صفحات

 

مهم ترين پارامترهاي سئو داخلي

 

براي سئو داخلي محتواي سايت چه كارهايي ضروري است؟

محتوا به صورت مستقيم در بازاريابي و رتبه سايت اثرگذار است. گوگل طي سال‌هاي اخير به محتوا اهميت زيادي داده و بارها به اين نكته تاكيد كرده است. الگوريتم هاي مختلفي مثل پاندا به جهت بررسي كيفيت محتواي مطالب تهيه شده اند. از اين رو لازم است اهميت ويژه اي براي سئوي محتوا قائل شويد. 
بزرگترين عاملي كه به رتبه سايت آسيب وارد مي‌كند و گوگل آن را جريمه مي‌كند محتواي كپي (Duplicate content) است. همچنين محتواهاي بي كيفيت (Thin Content) هم از سوي گوگل شناسايي شده و براي شما امتياز منفي به همراه خواهند داشت. 


براي ارتقاي كيفيت محتواي سايت لازم است اين نكات را جدي بگيريد:
•    به صورت مستمر به توليد محتواي ارزشمند و مناسب در حوزه كسب و كارتان بپردازيد.
•    كلمات كليدي را هوشمندانه انتخاب كنيد و به شكل مناسب و به تعداد كافي در متن بكار ببريد.
•    از عنوان و زير عنوان‌هاي جذاب و سئو شده استفاده كنيد.
•    كلمات كليدي را به اشكال مختلف و با هم خانواده هايشان در متن بكار ببريد.
•    محتوا را براي مخاطب توليد كنيد و براي موتورهاي جستجو بهينه سازي كنيد.
•    هر مقاله تنها و تنها يك تگ H1 خواهد داشت و در انتخاب ساير تگ‌ها هم دقت كنيد.
•    محتوا تنها متن نيست از اهميت تصوير و سئوي تصاوير غافل نشويد. 

 

سئو داخلي - وب24

 

يك صفحه سئو داخلي شده و ايده آل چه مشخصاتي دارد؟

•    محتوا اختصاصي و باكيفيت داشته باشد
•    محتوا يك موضوع يا شي را توضيح داده و هدف مشخصي داشته باشد
•    به صفحه Homepage  لينك داده شده باشد
•    به صفحه دسته بندي‌ها لينك داده شده باشه
•    عنوان صفحه با كلمات كليدي شروع شده باشد

آيا سئو داخلي كافي است؟

اگرچه سئو داخلي ركن بسيار مهم و تاثيرگذاري در سئو است اما به تنهايي كفايت نمي‌كند و علاوه بر داخل سايت، سئو خارجي هم لازم است مورد توجه قرار گيرد. در غير اين صورت نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد استراتژي‌هاي سئو موفق شود. نتايج مطلوب هميشه با تلاش فراوان به دست مي‌آيد. در صورتي‌كه سئو داخلي و خارجي سايت به صورت هم‌زمان از كيفيت مناسب برخوردار باشد، دستيابي به رتبه هاي برتر گوگل يك امر طبيعي خواهد بود.

منابعي براي مطالعه بيشتر در زمينه سئو و بهينه سازي سايت

http://seokar.royablog.ir/

 

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،



ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]