پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 7382
 
ساعت : ۰۹:۴۲:۱۲
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

 

 

توصيه هايي براي بالا بردن ميزان فروش از طريق شبكه هاي اجتماعي

با همه گير شدن شبكه ‏هاي اجتماعي شركت ها نسبت به اين رسانه ها و پيام هاي كاربران در مورد محصولات حساس تر شده اند و در تلاش هستند تا با استفاده از نظرات مثبت و منفي كاربران در جهت رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط مثبت خود هستند. در طي تحقيقاتي در مورد شبكه هاي اجتماعي اين نتايج زير به دست آمد:

  • 59 درصد از مشتريان تجربيات خود را در مورد پشتيباني شركت ها به نمايش ميگذارند.
  • 72 درصد از شركت كنندگان، پيش از خريد محصول، سياست هاي حمايت از مشتري شركت ها را مطالعه و مورد بررسي قرار مي دهند.
  • حداقل 84 درصد از شركت كنندگان، سياست هاي حمايت از مشتري را در نظر گرفته و آنها را در تصميم گيري براي خريد مورد بررسي قرار مي دهند.
  • 74درصد از اين افراد شركت ها و برندها را براساس نظرات و تجربيات شخصي ديگران كه در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذارده اند، انتخاب مي كنند.
  • 81 درصد از شركت كنندگان بر اين باورند كه بلاگ ها، سيستم هاي ارزش دهي و تالارهاي گفتگو مي توانند ديد بهتري در مورد خدمات پشتيباني مشتريان ارائه دهند. اما با اين وجود كمتر از 33 درصد اين افراد معتقدند صاحبان كسب و كار نظر مشتريان را جدي خواهند گرفت.

با افزايش استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي به اشتراك گذاري نظرات ديگران، كار شركت ها و كيفيت خدمات دهي آنها با چالش هاي زيادي روبه رو خواهد شد. با اين وجود ديگر شركت ها نمي توانند براحتي از كنار نظرات منفي كاربران بگذرند، چرا كه در اين صورت اعتبار و شهرت شركت خدشه دار شده و رو به افول خواهد گذاشت.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

از اين رو مديران شركت ها بايد به دنبال افزايش فعاليت هدفمند خود در اين رسانه ها به منظور بالا بردن ميزان ترافيك وب سايت و تبليغات محصولات خود هستند. در اين رابطه ما توصيه هايي را براي بالا بردن ميزان فروش با استفاده از رسانه هاي اجتماعي در زير آورده ايم:

1. برنامه ريزي و زمانبندي مناسبي براي تبليغات خود داشته باشيد:

دلايل برنامه ريزي در تبليغات در رسانه هاي اجتماعي را مي توان اينگونه بيان كرد.

  • صرفه جويي در زمان
  • ساده تر شدن كارها
  • انجام سريعتر كارها

بنابراين سعي كنيد بر روي يك يا چند فعاليت تمركز كنيد تا بتوانيد آنها را بهتر و سريعتر و كارآمدتر انجام دهيد.

2. براي استفاده از رسانه‏ هاي اجتماعي هدف داشته باشيد

بسياري از افراد بر پر كردن وقت خود از اين رسانه استفاده ميكنند اما شما سعي كنيد هدفمند از اين رسانه استفاده كنيد و از كاربران اين رسانه ها براي جذب مشتري و افزايش ترافيك وب سايت استفاده كنيد. در ابتدا اين كار زمان زيادي نياز دارد اما بعد از اينكه مشتريان به سطح معقولي برسند ديگر نيازي نيست وقت زيادي را صرف اين كار كنيد.

3. محدوده تمركز خود را كمتر كنيد

براي شناخت اينكه كدام رسانه ارتباط جمعي مناسب تر است ترافيك ورودي به وب سايت را بررسي كنيد و رسانه اجتماعي صحيحي را انتخاب نماييد. شما همچنين مي توانيد فعاليت رقباي خود را نيز مورد مطالعه قرار دهيد. تمركز بر روي كاربران خاصي داشته باشيد و سعي كنيد تبليغات خود متناسب با نوع محصول، سن، جنس، درآمد، محل زندگي و... باشد.

4. تحليل رسانه هاي اجتماعي خود

به منظور اطلاع دقيق از سوالات و كامنت هاي مخاطبان خود در زمانيكه وقت چك كردن رسانه هاي اجتماعي خود را نداريد مي توانيد از ابزاري نظير mention.com استفاده كنيد.

5. متنوع باشيد

پست هاي تكراري و يكنواخت حالت كسل كنندگي را در مشتريان ايجاد كرده و از رغبت آن ها براي ديدن و توجه كردن به تبليغات شما مي كاهد.

6. با محتواي مناسب سعي كنيد احساسات كاربران را تحريك كنيد

تحريك احساسات كاربران باعث به اشتراك گذاري بيشتر تبليغات در بين افراد مي شود در هنگام توليد محتوا براي تبليغات خود به اين مسئله توجه داشته باشيد.

7. تعامل با كاربران را بيشتر كنيد

شما با فراهم آوردن مسابقات تعامل خود را با كاربران بيشتر كنيد و باعث شويد كه آنها از تجربيات خود بيشتر حرف بزنند.

8. فرهنگ مردم را در تبليغات در نظر بگيريد.

فرهنگ مردم هر كشور و حتي در داخل كشورها متفاوت است. بنابراين بايد در تبليغات خود اين مسئله را توجه داشته باشيد.

9. براي تبليغات در رسانه هاي اجتماعي استراتژي داشته باشيد

سعي كنيد در بيان تبليغات خود اهداف واضح، مخاطبين مشخص، سياست رسانه اجتماعي و... براي شما روشن باشد. بدون داشتن يك استراتژي وقت و هزينه خود را هدر خواهيد داد.

10. تمركز و نظم در رسانه هاي اجتماعي

در ابتداي كار سعي كنيد كه بر روي يك رسانه اجتماعي تمركز كنيد و بعد از آن فعاليت خود را بر روي رسانه هاي متعدد گسترش دهيد. ارسال پيام هاي تبليغاتي ناهماهنگ در رسانه هاي متنوع شما را خسته و به مرور باعث عدم جذب شدن كاربران و بي اعتمادي آنان مي شود.

11. بيش از حد از برند خود صحبت نكنيد

كاربران اين حق را دارند تا از محصولات و خدمات شما اطلاعاتي داشته باشند و همچنين سعي كنيد با مطالبي احساس نزديكي خود با كاربران را بالا ببريد. در واقع شما مي توانيد از قانون 5-3-2 استفاده نماييد. 5 مورد محتواي مرتبط اما از سوي ديگران، 3 مورد محتواي مرتبط از سوي خودتان، 2 مورد هم مطالب سرگرم كننده.

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،



ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]