Seo

بازاريابي محتوا

با توجه به تحقيقات گسترده ايي كه صورت گرفته ، نزديك به ۴۰۰ شركت بازاريابي حرفه اي راه خود را از سمت بازاريابي هايي مثل b2b و ديگر نوع بازاريابي موجود ، به سمت بازاريابي محتوا كج كرده اند ، در حال حاضر استخدام بازاريابان محتوا در اين شركت ها ، بازاري داغ را به راه انداخته است ، اين موضوع ، دليلي محكم براي پر اهميت بودن محتوا مي باشد .

زماني كه صحبت از بازاريابي اينترنتي در بين محافل مي شود ، بازاريابي محتوا جايگاهي ويژه اي كسب كرده است ، حتي جايگاهي فراتر از بازاريابي با موتورهاي جستجو . امروزه مهمترين روش بازاريابي الكترونيكي، بازاريابي محتوا نام گرفته است.

اما آيا واقعا مي دانيد بازاريابي محتوا به چه معناست؟

به درج محتواي تازه ، منحصر به فرد و بروز ، و منتشر كردن آن در وبلاگ ها و وب سايت ها ، بازاريابي اينترنتي مي گويند ، البته درج محتواي منحصر به فرد هم ميتواند آسان باشد و هم سخت ، ولي بستگي به دانش و تجربه شما دارد كه بتوانيد مشتريان خود را با استفاده از مطالب منحصر به فرد ، جذب نمائيد! .

طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايتarticle_image_one_160.jpg

هم اكنون ۸۲ درصد شركت هاي حرفه اي بازار يابي اينترنتي در حال استخدام ، بازاريابان محتوا مي باشند . امروزه بازاريابي محتوا در صدر جدول بازاريابي و به ترتيب بازاريابي موتورهاي جستجو ، روابط عمومي و پيام هاي بازرگاني در صدا و سيما در رتبه هاي بعدي قرار دارند. اين را هم فراموش نكنيد كه امروزه شركت هاي بازاريابي ، يك سوم ، بدوجه مالي خود را به بازاريابي محتوا اختصاص داده اند.

بازاريابي محتوا از چندين وجه بسيار حائز اهميت مي باشند:

  • باعث افزايش فروش بيشتر مي شوند
  • نام تجاري شما ، شهرت زيادي را كسب خواهد كرد
  • و باعث بهبود در نتايج موتورهاي جستجو و بنابراين افزايش ترافيك سايت مي شود.

نتيجه گيري :
بازاريابي محتوا امروزه سهم بسيار مهمي در رقابت بين بازاريابان كسب كرده است ، همچنين نشر محتواي منحصر به فرد و اشتراك گذاري آن براي همگان باعث شهرت عنوان تجاري شما مي شود.

طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۵۹ توسط:پدرام موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :