پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 7382
 
ساعت : ۱۰:۰۴:۰۵
نویسنده : پدرام
نظرات (0)

 

بررسي چند ساعته اي كه توسط ما در فروشگاه شهروند انجام شد نشان مي دهد وقتي مردم وارد فروشگاه مي شوند در چند دقيقه اول مقاومت زيادي در برابر خريد دارند. آن ها بلافاصله به محض ورود به فروشگاه خريد را آغاز نمي كنند.اغلب اولين خريد، سخت ترين خريد است.

 

اين مورد بيشتر براي فروشگاه ها قابل استفاده است. البته از همين ايده مي توان در وب سايت نيز استفاده كرد. افرادي كه به فروشگاه هاي بزرگ مراجعه مي كنند به دنبال خريد بيش از يك محصول هستند.وقتي اولين محصول در سبد قرار گرفت، محصولات بعدي بسيار راحت تر در سبد قرار مي گيرد.ملاحظه جالب ديگر آن بود كه خريداران در چند دقيقه اول با دقت اطلاعات روي محصول را مي خوانند و به قيمت ها توجه زيادي نشان مي دهند و با سخت گيري زياد كالاها را انتخاب مي كنند. ولي هرچه زمان حضور در فروشگاه بيشتر مي شود و به پايان خريد نزديك تر مي شوند اين سخت گيري كمتر مي شود.

article_image_one_227.jpg

اغلب كساني كه يك ساعت در فروشگاه بودند قيمت اولين محصولي كه برداشته بودند را به خاطر داشتند ولي قيمت آخرين كالاها را به ياد نداشتند. بنابراين در فروشگاه هايي كه محصولات زيادي وجود دارد اولين خريدها بسيار تعيين كننده هستند. اگر محصولات حراجي و با تخفيف زياد را به ابتداي فروشگاه منتقل كنيم، اولين خريد را آسان تر مي سازيم و سرعت خريدهاي بعدي نيز افزايش مي يابد. همچنين انتقال جذاب ترين و پرفروش ترين محصولات به ابتداي فروشگاه مي تواند همين اثر را داشته باشد.

به حركت درآوردن چرخ خريد

هر خريد «اندازه حركت» بيشتري ايجاد مي كند تا خريد بعدي سريع تر انجام شود. فرايند خريد در يك فروشگاه بزرگ درست مانند به حركت درآوردن يك چرخ سنگين است كه در ابتداي كار به انرژي و تمركز زيادي نياز دارد. ولي با شروع حركت و افزايش سرعت، چرخاندن آن آسان تر مي شود، زيرا «اندازه حركت» بيشتر مي شود.

تسهيل اولين خريد در سايت

از اين ايده در وب سايت هم مي توان استفاده كرد. در بازاريابي ايميلي خود هرگاه محصولي بسيار عالي با قيمتي بسيار مناسب معرفي مي كنيد اين كار احتمال خريدهاي بيشتر در همان بازديد را افزايش مي دهد. گاهي مي توان محصول يا خدمتي را بدون سود فروخت و توجه افراد را جلب كرد تا علاقه مندان محصولات بيشتري بخرند و ضرر ناشي از ارزان فروختن محصول اول جبران شود.

تسهيل اولين خريد در فروشگاه

حتي اگر فروشگاه كوچكي داريد و مشتري براي خريد چند قلم كالاي متفاوت به شما مراجعه كرده، در فروش كالاي اول سخت گيري نكنيد. حتي شايد با قيمت پيشنهادي مشتري موافقت كنيد. همين كار باعث مي شود خريدهاي بعدي مشتري در همان بازديد به راحتي افزايش يابد. يادتان باشد كه استفاده از تخفيف اغلب كار مناسبي نيست و باعث كاهش درآمد مي شود. اين كار را در اين شرايط خاص پيشنهاد مي كنيم و نه هميشه.

 

تبليغات ميان متني

شركت پيام آوا خدمات  طراحي سايت    طراحي سايت تهران ، طراحي سايت فروشگاهي و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. طراحي وب سايت يكي از ضرورت هاي انكار نشدني براي رشد كسب و كارها به حساب مي آيد. همچنين بعد از اتمام پروژه طراحي سايت شما به خدمات سئو و تبليغ گوگل نياز خواهيد داشت. سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد.

بررسي مفهوم سئو تكنيكال : براي فهم دقيق تر اين موضوع  پيشنهاد مي كنم مقاله سئو تكنيكال چيست را مطالعه كنيد

ما متخصص بهبود سئو سايت هستيمبهبود سئو سايت در كمترين زمان ممكن با پيام آوا پردازش.  همچنين طراحي سايت حرفه اي در تمام كسب و كارها را به ما بسپاريد

:: موضوعات مرتبط:
:: برچسب‌ها: ،



ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]